خبرگزاری کار ایران

فرماندار بردسکن اعلام کرد:

سرمایه گذاری 668 میلیارد تومانی معین‌های اقتصادی با اشتغال زایی بیش از هزار نفر در بردسکن

asdasd
کد خبر : ۷۸۶۴۴۶

فرماندار بردسکن از انعقاد 15 تفاهم‌نامه با معین‎های اقتصادی و ارزش 668 میلیارد تومان با اشتغال هزار و 422 نفر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بردسکن، مجتبی شاکری در این خصوص افزود: با توجه به بارش‌های 342 میلیمتری و سیلاب در فروردین‎ماه خسارت‌های بسیاری به بخش کشاورزی و منازل مسکونی وارد شد.

فرماندار بردسکن بیان کرد: بعد از سفر استاندار خراسان‌رضوی به شهرستان و کلنگ‌زنی که برای احداث واحدهای مسکونی ناشی از سیلاب صورت گرفت 310 پرونده تشکیل، 240 پروانه صادر، 180 آواربرداری، 45 مورد آرماتور بندی، 25 مورد اجرای فنداسیون، نصب و تحویل 80 مورد اسکلت و 15 مورد نصب، 5 مورد دیوار چینی و سفت کاری یک مورد انجام شده است.

وی گفت: طی سال گذشته اعتبارات تملک دارایی شهرستان 9 میلیارد و 160 میلیون تومان برای 90 پروژه بوده که این آمار در سال جاری بیش از 12 میلیارد تومان برای 90 پروژه است و در مجموع 31 درصد افزایش اعتبارات تملک دارایی سرمایه‎ای شهرستان نسبت به سال گذشته را داریم.

شاکری افزود: اعتبارات قانون استفاده متوازن سال گذشته 10 میلیارد و 248 میلیون تومان برای 29 پروژه بوده و امسال با افزایش 10 میلیارد و 735 میلیون تومان، 17 درصد افزایش نسبت به سال گذشته داشته است.

وی عنوان کرد: مجموع اعتبارات تملک دارایی و سرمایه‎ای و قانون استفاده متوازن در سال جاری 22 میلیارد و 735 میلیون تومان است. شاکری اظهار کرد: طی سال گذشته 100 درصد تعهد اشتغال شهرستان محقق شده به طوری که هزار و 388 نفر در سامانه رصد ثبت شده‌اند ولی تعهد هزار و 303 نفر بوده و بیش از 106 درصد تحقق یافته است.

وی بیان کرد: تعهد اشتغال امسال هزار و 197نفر است که هم اکنون در حال انجام بوده و ثبت سامانه رصد می‌شود.

وی همچنین گفت: سهمیه ابلاغی به شهرستان طی سال گذشته در تسهیلات حوزه اشتغال 10 میلیارد و 847 میلیون تومان بوده که تقریبا 20 میلیارد تومان جذب تسهیلات را در سال گذشته داشته‎ایم.

فرماندار بردسکن افزود: طی سال گذشته 100 درصد تسهیلات اول مشاغل خانگی و تبصره 16 توسط کمیته امداد و بهزیستی شهرستان جذب شده است.

وی گفت: در بخش‌های مختلف از جمله بخش کشاورزی پتانسیل‎های خوبی در شهرستان وجود دارد به طوری که در تولید انجیر رتبه اول استان را دارا هستیم و در محصولات انار، پسته، زعفران و بذر پنبه ظرفیت‎های مناسبی مهیاست.

شاکری همچنین افزود: در بخش معادن چندین معدن مس، طلا، سنگ آهن، منگنز و گچ را با اشتغال بیش از یک‌هزار نفر در شهرستان داریم که فعالیت خوبی دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز