خبرگزاری کار ایران

با حضور مسئولان نظامی شرق کشور؛

مراسم معارفه فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید منظم تولایی در تایباد برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۷۸۶۴۲۰

در مراسمی با حضور مسئولان نظامی و انتظامی شرق کشور و نیروهای‌ارتش مستقر در مرز دوغارون، فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید منظم تولایی معرفی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در تایباد، فرمانده ارشد نظامی آجا در شمال شرق کشور و فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال‌شرق نزاجا در این مراسم گفت: عامل مهمی که مایه اقتدار و صلابت نیروهای مسلح در جمهوری اسلامی ایران شده گام برداشتن در مسیر فرمان ولایت فقیه است.

امیر سرتیپ دوم ستاد رضا آذریان اظهار کرد: دشمن آگاه نیست کسانی که این انقلاب را حمایت می‌کنند گوش به فرمان ولایت فقیه خدمت کرده و یک وجب از خاک این کشور را در اختیار دشمن نمی‌گذارند.

وی افزود: دشمنان این نظام پس از پیروزی انقلاب اسلامی به دنبال منهدم کردن ارتش بودند و با صدور پیامی از سوی امام راحل(ره) ارتش ماندگار شد تا انقلاب را به یاری مردم تثبیت کند.

امیر آذریان در ادامه به امنیت پایدار در کشور اشاره و عنوان کرد: دشمنان بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند با بوجود آوردن جریانات ضد انقلاب در مناطق مرزی و در برخی استان های کشور، جنگ تحمیلی، ترور افراد شاخص، بمب گذاری در مناطق مختلف و .... سعی در نا امن جلوه دادن ایران کردند و همیشه نقشه‌های آنان با تلاش نیروهای مسلح خنثی شد و هیچگاه به اهداف پلید خود در منطقه نرسیدند.

وی مطرح کرد: ارتش جمهوری اسلامی با تبعیت از فرمان رهبر معظم انقلاب در خدمت مردم بوده و هست و در همه حوادث نیز در کنار مردم کشور خواهد بود.

فرمانده ارشد نظامی آجا در شمالشرق کشور گفت: مقابله با جریانات ضد انقلاب در مناطق مرزی و در برخی استان‌های کشور، حضور در دفاع مقدس در کنار مردم و دیگر نیروهای مسلح، دفاع از حرم آل‌الله و مردم‌ یاری در حوادث طبیعی گوشه‌ای از خدمات ارتش جمهوری اسلامی به مردم کشور به شمار می رود.

در ادامه سرپرست فرمانداری تایباد گفت: مردم تشیع و تسنن در منطقه با وحدت و انسجام در کنار نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی برای برقراری امنیت پایدار تلاش می‌کنند.

محسن سیاح افزود: گمرک دوغارون با بیش از صد سال قدمت یکی از قدیمی‌ترین گمرکات ایران به شمار می‌رود و در زمینه‌های صادرات، واردات، ترانزیت و مسافری فعال است  و این مهم به برکت امنیت موجود در مرز دوغارون پایدار است.

وی مطرح کرد: نیروهای مسلح در این شهرستان همگام با مرزنشینان برای برقرای امنیت شبانه‌روز تلاش می‌کنند.

در ادامه امام جمعه اهل سنت تایباد نیز در سخنان خود گفت: ارتش امروز در خدمت اسلام، قرآن، شریعت، دین و دیانت است.

مولوی غلام نبی توکلی اظهار کرد: مردم ولایتمدار تایباد با وحدت و انسجام در خط مقدم مبارزه با دشمنان نظام و انقلاب قرار دارند  و اجازه نخواهند داد معاندین نظام نقشه‌های خود را در این منطقه اجرایی کنند.

در پایان مراسم از زحمات سرهنگ ستاد محمد غفاری تقدیر و طی حکمی سرهنگ ستاد شکرالله خسروی به فرماندهی قرارگاه عملیاتی شهید منظم تولایی(ارتش مستقر در مرز دوغارون) معرفی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز