خبرگزاری کار ایران

نظافتی خبر داد:

کشف بیش از ۱۰ کیلوگرم تریاک از یک دستگاه پژو ۴۰۵ در بردسکن

asdasd
کد خبر : ۷۸۰۶۰۱

فرمانده انتظامی بردسکن از کشف بیش از ۱۰ کیلوگرم تریاک از یک دستگاه پژو ۴۰۵ در این شهرستان خبر داد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از شهرآباد، سرهنگ عباس نظافتی در این خصوص اظهار داشت: مأموران مبارزه با مواد مخدر هنگام کنترل خودروهای عبوری محور بجستان- بردسکن به یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ که از شهرهای جنوبی به سمت مشهد در حرکت بود، مشکوک شدند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از خودرو مقدار ۱۰ کیلو ۱۲۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در بدنه خودرو جاسازی کرده بود، را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بردسکن اظهار داشت: در این راستا ۲ نفر دستگیر و به مراجع قضایی نیز معرفی شدند که تحقیقات در این باره همچنان ادامه دارد.

وی همچنین به یک عملیات دیگر اشاره کرد و گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل از سطح شهرستان بردسکن دستگیری سارقان احتمالی در دستور کار کلانتری مرکزی شهرستان قرار گرفت.

 نظافتی افزود: پس از انجام تحقیقات میدانی موفق به شناسایی یک نفر سارق حرفه ای در این زمینه شدیم که پس از دستور قضایی در عملیاتی ضربتی متهم  در مخفیگاهش دستگیر شد.

وی با اشاره به اینکه ماموران در بازرسی از مخفیگاه متهم مقادیر زیادی وسایل سرقتی را کشف کردند، بیان داشت: متهم دستگیر شده در بازجویی‌ های به عمل آمده به ۶ فقره سرقت از منازل شهروندان با همکاری ۲ دوست خود اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی بردسکن افزود: ۲ همدست وی در عملیات جداگانه ای نیز شناسایی و دستگیر شدند و تحقیقات در این باره ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز