خبرگزاری کار ایران

۱ کشته و ۷ مصدوم در پی دو حادثه رانندگی در قوچان

asdasd
کد خبر : ۷۷۸۹۰۵

رئیس جمعیت هلال احمر قوچان از مصدومیت ۷ نفر و فوت ۱ نفر در پی ۲ حادثه رانندگی در مسیر های مواصلاتی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قوچان؛سعید فکوری در این خصوص اذعان داشت : در ساعت ۱۵:۵۳ دقیقه امروز واژگونی یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ در کیلومتر ۳۰ محور قوچان به درگز به عوامل امدادی پایگاه شهید کلاهدوز اعلام و عوامل پایگاه به محل حادثه اعزام گردیدند.

وی پیرامون این حادثه تصریح کرد : در این حادثه ۷ سر نشین خودرو مصدوم شده بودند که توسط عوامل پایگاه و اورژانس، اقدامات درمانی اولیه انجام شد و مصدومین توسط عوامل اورژانس به بیمارستان موسی بن جعفر (ع) قوچان انتقال داده شدند.

فکوری در ادامه خاطر نشان کرد: همچنین شب گذشته در ساعت ۲۳:۱۵ دقیقه برخورد یک دستگاه موتور سیکلت با خودروی سواری در محور قوچان به فاروج به عوامل پایگاه شهید بابا محمد رستمی اعلام شد و عوامل به محل حادثه اعزام گردیدند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر قوچان هم چنین افزود :راکب موتورسیکلت در سر صحنه حادثه علائم حیاتی نداشته، با این وجود، عوامل پایگاه تمام تلاش خود در جهت انجام عملیات احیای قلبی و ریوی را تا زمان رسیدن به بیمارستان انجام دادند ولی متاسفانه این اقدامات اثری بر احیای وی نداشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز