خبرگزاری کار ایران

حیدری عنوان کرد:

هیچ مجموعه‌ای با عنوان آکادمی در خراسان رضوی مجوز فعالیت ندارد

asdasd
کد خبر : ۷۷۶۱۰۲

دبیر و سخنگوی هیات فوتبال خراسان رضوی تاکید کرد: هیچ مجموعه‌ای با عنوان آکادمی در استان خراسان رضوی مجوز فعالیت ندارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، محسن حیدری در این خصوص افزود: استفاده باشگاه‌ها و مدارس فوتبال از عنوان آکادمی غیرقانونی است و مجوزهایی که تاکنون صادر شده با عنوان مدارس فوتبال یا فوتسال بوده است.

وی تصریح کرد: هیچگونه مجموعه و مدرسه فوتبالی در سطح استان مجاز به استفاده از عنوان آکادمی نیست و هرگونه اقدام خلاف مقررات، می‌تواند برای مدیران باشگاه‌ها و مدارس فوتبال مشکلاتی به همراه داشته باشد.

وی ادامه داد: درحال حاضر و طبق اساسنامه مصوب فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران که به هیات‌های فوتبال استان‌ها نیز ابلاغ شده است، سه گروه شامل هیات‌های فوتبال استان، باشگاه‌های لیگ برتری (بزرگسالان) و باشگاه‌های لیگ دسته یک(بزرگسالان) می‌توانند برای اخذ مجوز آکادمی اقدام کنند که البته باید امکاناتی همچون مجموعه ورزشی، خوابگاه، سالن آموزشی و ... داشته باشند.

دبیر و سخنگو هیات فوتبال خراسان رضوی افزود:طبق این اساسنامه، در استان خراسان رضوی تنها باشگاه‌های پدیده و فرش‌آرا می‌توانند برای راه‌اندازی آکادمی درخواست بدهند که هنوز اقدامی در این رابطه صورت نگرفته است.

حیدری با بیان اینکه مجوز اکادمی هیات‌های فوتبال استان‌ها با هدف توسعه کمی و کیفی فوتبال پایه بوده و از سن ۶ تا ۱۳ سال را در بر می‌گیرد، گفت: چند استان مانند خوزستان در این زمینه فعال هستند و هیات فوتبال خراسان رضوی نیز راه‌انداری آکادمی را در برنامه دارد و یقینا با برنامه‌ریزی انجام شده و با بهره‌گیری از سخت‌افزارها و نرم‌افزارهای موجود می‌توانیم در جهت رسیدن به اهداف عالی فوتبال پایه در سطح استان، گام‌های مثبتی برداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز