خبرگزاری کار ایران

فولادی خبر داد:

قهرمانی نماینده نونهال تربت حیدریه در مسابقات زورخانه‌ای استان خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۷۷۴۴۷۷

نماینده نونهال تربت حیدریه با کسب دو نشان طلا به کار خود در رقابت های قهرمانی ورزش های زورخانه ای خراسان رضوی پایان داد.

حسن فولادی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در تربت حیدریه با اعلام این خبر افزود: در این دوره از رقابت‌ها که در آستانه فرارسیدن روز فرهنگ پهلوانی و با هدف انتخاب برترین ها جهت حضور در رقابت های کشوری به میزبانی شهرستان طرقبه برگزار شد بیش از 40 ورزشکار از شهرستان‌های مشهد، نیشابور، سبزوار، گناباد، زاوه، تربت حیدریه و طرقبه شرکت داشتند که در رشته های چرخ، کباده، سنگ و میل بازی به رقابت پرداختند.

رئیس هیات کشتی پهلوانی و ورزش‌های زورخانه ای شهرستان با اشاره به برگزاری مسابقات در دو بخش تیمی و انفرادی خاطر نشان کرد: امیر علی حیدری تنها نماینده تربت حیدریه در این مسابقات با هدایت حسن حیدری در بخش انفرادی موفق شد در دو رشته چرخ تیز و چرخ چمنی صاحب عنوان نخست شده و دو نشان طلای مسابقات را برگردن آویزد.

فولادی افزود: امیرعلی حیدری با کسب این عنوان جواز حضور در مسابقات ورزش زورخانه ای قهرمانی کشور که تیرماه جاری  برگزار خواهد شد را نیز بدست آورد.

گفتنی است در بخش تیمی این مسابقات تیم طرقبه بر سکوی اول ایستاد و نیشابور دوم شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز