خبرگزاری کار ایران

برگزاری مراسم سی‌امین سالگرد ارتحال امام (ره) در تربت حیدریه

asdasd
کد خبر : ۷۷۰۰۸۴

عضو هیات علمی دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی گفت: انقلاب اسلامی ایران انقلاب فرهنگی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تربت حیدریه، سید جواد حسینی در مراسم سی امین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره)  که با حضور عده ای از فرهنگیان ، مسئولان و مردم در محل اداره آموزش و پرورش برگزارشد از امام خمینی (ره) به عنوان شخصیت اسطوره‌ای جهان اسلام یاد کرد و افزود: امام خمینی (ره) در ابتدا به عنوان یک روحانی معنوی و مذهبی برای شیعیان نقش ایفا کرد و بعدا جایگاه سیاسی واجتماعی ایشان نمایان شد .

حسینی یکی از رازهای ماندگاری نام و یاد امام راحل را بعد معنوی وسپس عقلانی ایشان دانست و افزود: در رابطه با بعد معنوی شخصیت امام باید گفت ایشان اخلاص بی نظیری داشتند.

حسینی استواری و پایمردی روی اصول و ارزش‌ها را یکی از مهمترین درس های منش و سیره امام خمینی(س) دانست و گفت: ایستادن روی اصول و پایمردی، یکی از مهم‌ترین ضروریات دست یافتن به اهداف مقدس امام و انقلاب اسلامی است.

وی در خصوص اینکه امروز به کدام یک از ابعاد شخصیت امام نیاز داریم، اظهار داشت: به نظر من استواری و پایمردی امام روی اصول و ارزش ها یکی از مهمترین ویژگی هایی است که در این شرایط سخت بیش از هر زمان دیگری نیاز داریم از منش و سیره حضرت امام درس بگیریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز