خبرگزاری کار ایران

احمدی خبر داد:

امداد رسانی به 534 حادثه دیده سیل در خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۷۶۶۵۲۰

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خراسان رضوی گفت: درپی بارش‌های شدید از عصر روز گذشته تا امروز 7 حادثه سیل و آبگرفتگی در سطح استان در شهرستان‌های تربت جام ، فریمان، مشهد ، سبزوار ، جغتای ، داورزن و تایباد به وقوع پیوست.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، سید مجتبی احمدی در این خصوص افزود: طی 7 عملیات امدادی به 534 فرد گرفتار در سیلاب در سطح استان امدادرسانی شد و در حال حاضر مشکل خاصی وجود ندارد.

وی ادامه داد: تعداد 13تیم عملیاتی اعم امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر به 534 نفر حادثه دیده که شامل 205 خانوار بودند امدادرسانی نمودند.

مدیرعامل هلال احمر خراسان رضوی همچنین به نجات سرنشینان یک دستگاه مینی‌بوس و خودروی سواری و نیز تخلیه آب منازل و انتقال افراد به محل امن در نقاط مختلف استان اشاره کرد.

وی ادامه داد: در این عملیات‌ها 32 نفر از اعضای تیم های عملیاتی سیلاب جمعیت هلال احمر به مردم آسیب دیده امدارسانی کردند و بنابراین 32 بسته غذایی شامل اقلامی مانند کنسرو و قرص نان و همچنین 65 تخته پتو توزیع شد.

احمدی یادآوری کرد: امدادرسانی به شهرستان‌های درگیر آب گرفتگی همچنان ادامه دارد در حالیکه کلیه نیروهای امدادی و نجاتگران هلال احمر استان در آماده باش هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز