خبرگزاری کار ایران

والهی مطرح کرد:

ضرورت احداث انبار امدادی و پت امداد هوایی در بردسکن

asdasd
کد خبر : ۷۶۴۳۸۹

خزانه دار جمعیت هلال احمر خراسان رضوی در جلسه معارفه سرپرست جدید جمعیت هلال احمر شهرستان بردسکن گفت: با توجه به موقعیت و جایگاهی که شهرستان بردسکن دارد احداث انبار امدادی و پت امداد هوایی از ضروریات است.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از بردسکن، وحید والهی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و خدمات  امدادگران ، جوانان و داوطلبین جمعیت هلال‌احمر بردسکن در  ستاد  خدمات‌سفر در تعطیلات نوروزی و خدمت‌رسانی به خسارت‌دیدگان ناشی از سیل دراین شهرستان گفت: خوشبختانه زمین مورد نیاز برای احداث انبار و پت امداد هوایی در  جمعیت هلال احمر شهرستان بردسکن دیده شده است و امید است از محل اعتبارات تملک دارایی امسال بتوانیم در فاز اول عملیات اجرایی احداث انبار امدادی را در شهرستان آغاز کنیم.

خزانه دار جمعیت هلال احمر خراسان رضوی  عنوان کرد:خوشبختانه  هلال احمر بردسکن به لحاظ امکانات لجستیکی  نسبت به شهرستان های دیگر استان وضعیت مطلوبی دارد اما با توجه به  موقعیتی که شهرستان بردسکن دارد توجه ویژه ای به این شهرستان در سال جاری خواهد شد.

وی از سرپرست جدید جمعیت هلال احمر بردسکن خواست با توجه به اینکه هلال احمر بردسکن  به لحاظ ساختاری و نیرویی از شعبه های جوان  دراستان است توسعه آموزش همگانی را در سرلوحه کار خود قرار دهد.

دراین جلسه سرپرست فرمانداری بردسکن ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و خدمات رضاپور رئیس جمعیت هلال احمر بردسکن گفت:حقیقتا هلال احمر در حوزه های مختلف نقش بسزایی دارد و در کمک رسانی به خسارت دیدگان ناشی از سیل اخیر و خدمت رسانی به مسافران نوروزی و زائران حرم رضوی در ایام تعطیلات نوروزی خوش درخشید.  

ابراهیم قاسم پور توسعه آموزش همگانی را مورد تاکید قرار داد و گفت: آموزش و مشارکت مردم در همه حوزه‌ها  می‌تواند کمک یار دستگاههای اجرایی و خدماتی باشد.

وی با توجه به قرار گرفتن بردسکن در محورهای مواصلاتی بر احداث انبار امدادی و پت امداد هوایی  در این شهرستان نیز تاکید  کرد. 

دراین جلسه  که سرپرست فرمانداری بردسکن ،  رئیس اداره اطلاعات ، رئیس دادگستری ، فرماندهان  نیروی انتظامی و سپاه  و بخشداران مرکزی و انابد حضور داشتند طی حکمی توسط مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی محمد رضا مرندی به عنوان سرپرست جدید جمعیت هلال احمر بردسکن معرفی و از زحمات و خدمات 5 ساله احمد رضاپور رئیس قبلی این اداره تجلیل به عمل آمد.

همچنین احمد رضا پور به عنوان رئیس جدید جمعیت هلال احمر شهرستان کاشمر نیز معرفی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز