خبرگزاری کار ایران

نوروزی خبر داد:

ارائه بسته‌های مشوق به سرمایه‌گذاران در مشهد

asdasd
کد خبر : ۷۶۳۹۷۵

رئیس کمیسیون اقتصادی و سرمایه‌گذاری شورای شهر مشهد گفت:بسته‌های مشوق به سرمایه‌گذاران در مشهد ارائه می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، احمد نوروزی در این خصوص اظهار داشت: با جدیت پیگیر موضوع بازآفرینی شهری هستیم و آن را دنبال خواهیم کرد به نحوی که نخستین نامه کمیسیون اقتصادی به شهرداری مشهد مربوط به همین حوزه بود.

وی افزود: گروه‌های تسهیل‌گر به زودی در مناطق هدف بکارگیری خواهند شد؛ بسترهای لازم فراهم شده و امیدواریم گام‌های نخست در این جهت برداشته شوند.

رئیس کمیسیون اقتصادی و سرمایه‌گذاری شورای شهر مشهد خاطرنشان کرد: تمامی فعالیت‌های بازآفرینی با تاکید بر حفظ ساکنان هر محله و بهره‌گیری از ظرفیت های آنها انجام خواهد شد.
 
نوروزی با بیان اینکه شورای پنجم شهر مشهد برای رونق سرمایه‌گذاری، بسته مشوق‌های سرمایه‌گذاری را تهیه کرده گفت: شهرداری مشهد این بسته را باید بیشتر معرفی کند تا همگان با آن آشنا شوند؛ به واسطه این مصوبه، سرمایه‌گذاران می‌توانند از تخفیف تا سقف 90 درصد در بحث عوارض و پروانه استفاده کنند.

وی تصریح کرد: شورای شهر مشهد با محوریت کمیسیون‌های اقتصادی و عمران و شهرسازی آمادگی دارد نشستی در دو حوزه مشوق‌های سرمایه‌گذاری و بازآفرینی شهری برگزار کند و طرح‌ها و توضیحات لازم برای آشنایی بیشتر را ارائه دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز