خبرگزاری کار ایران

سلطانی مطرح کرد:

اسدآباد دربند و سوران روستاهای پایلوت طرح مثلث توسعه اقتصادی در تایباد

asdasd
کد خبر : ۷۵۹۷۴۵

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی دوغارون تایباد گفت: روستاهای اسدآباد دربند و سوران به عنوان روستاهای پایلوت برای اجرای طرح مثلث توسعه اقتصادی در این شهرستان مرزی انتخاب شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در تایباد، فرامرز سلطانی در جلسه ستاد معین اقتصادی این شهرستان اظهار داشت: ایجاد بسترهای لازم برای سرمایه‌گذاری، بررسی ظرفیت‌های اقتصادی و اشتغال‌زایی از اهداف معین اقتصادی در شهرستان تایباد است. 

وی افزود: پس از بررسی‌ها و انجام مطالعات صورت گرفته بر اساس ظرفیت‌های اقتصادی روستاهای شهرستان تایباد، روستاهای سوران از بخش میان ولایت و روستای اسدآباد دربند از بخش مرکزی شهرستان تایباد برای اجرای طرح مثلث توسعه اقتصادی انتخاب شدند.

سلطانی مطرح کرد: در روستای اسدآباد دربند در بخش صنعتی، خدماتی و تولیدی، مشاغل خانگی و دام و طیور با محوریت مدل مثلث اقتصادی شهرستان تایباد فعالیت صورت می‌گیرد.

وی با اعلام شرایط و ظرفیت های موجود در روستای سوران گفت: کشت گلخانه‌ای، بسته‌بندی و فرآوری محصولات گلخانه‌ای  و گردشگری حوزه اصلی کار در این روستا خواهد بود.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی دوغارون تایباد با اشاره به اهداف مهم این طرح، تصریح کرد: اشتغال‌زایی پایدار در روستا و توانمندسازی مردم روستا از مهمترین اهداف اجرای مدل مثلث اقتصادی در این روستاهاست.

منطقه ویژه اقتصادی دوغارون مسئولیت معین اقتصادی شهرستان تایباد را بر عهده دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز