خبرگزاری کار ایران

در سال گذشته صورت گرفت؛

بهره‌برداری از 101 واحد صنعتی و تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۷۵۷۱۴۷

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی از بهره‌برداری 101 واحد صنعتی و تولیدی با سرمایه‌گذاری 2086 میلیارد ریال در سال گذشته در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان، خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از درگز، مسعود مهدی زاده مقدم در بازدید از شهرک صنعتی این شهرستان، اظهار کرد: با اقدامات حمایتی که از صاحبان صنایع انجام شد، 101 واحد صنعتی و تولیدی در سال گذشته به بهره‌برداری رسیدند که درمجموع هم‌اکنون 2608 واحد صنعتی و تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان وجود دارد.

وی افزود: با بهره برداری این واحدها اشتغال 1693نفر فراهم شد و اشتغال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی به 75 هزار نفر رسیده است.

مهدی زاده مقدم ادامه داد : با حمایت از صنایع خرد، کوچک و متوسط، علاوه بر ایجاد اشتغال، تقویت تولید و افزایش درآمد ملی، به توسعه صنعتی و اقتصادی نیز کمک شایانی می شود.

وی با اشاره به افزایش سرمایه گذاری ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی، بیان کرد: در سال گذشته نسبت به سال 96، افزایش 49 درصدی واگذاری زمین به صنعتگران و سرمایه گذاران را داشتیم که رشد مطلوب سرمایه گذاری صنعتی را در استان نشان می دهد.

وی اضافه کرد: درسال 96 میزان زمین واگذار شده درشهرک‌ها و نواحی صنعتی استان به سرمایه گذاران بخش تولید85 هکتار بوده که این رقم درسال 97، به میزان 127هکتار رسیده و رشد 49 درصدی داشته است.

مهدی زاده مقدم تصریح کرد: باید با برنامه ریزی و هدف گذاری صحیح زمینه برای ایجاد بسترهای مناسب در جهت حضور سرمایه گذاران در شهرک‌ها و نواحی صنعتی را فراهم کنیم و یکی از برنامه‌های اصلی ما تقویت بخش تولید و حوزه صنعت است.

وی با اشاره به حمایت های سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، افزود: مشوق ها و مزایای مختلفی برای صاحبان صنعت در شهرک‌ها و نواحی صنعتی به اجرا درآمده و منجرب به افزایش سرمایه گذاری شده است.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: استان خراسان رضوی با 49 شهرک و ناحیه صنعتی مصوب که40 شهرک قابل واگذاری بوده زمینه تولید و اشتغال را برای صنعتگران و کارآفرینان فراهم کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز