خبرگزاری کار ایران

مهدی زاده مقدم خبر داد:

برگزاری 197 دوره آموزشی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۷۵۴۱۷۷

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی از برگزاری 197 دوره آموزشی در سال گذشته برای واحدهای صنعتی و تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان، خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، مسعود مهدی زاده مقدم در نشست کارگروه آموزش این شرکت، اظهار کرد: در راستای ارتقاء سطح آگاهی‌صاحبان صنایع و صنعتگران و حضور موثر در بازارهای‌داخلی و خارجی197 دوره آموزشی برگزار و نیز روش‌های مناسبی در زمینه های مختلف در این دوره ها اجرا، بحث و تبادل نظر شد.

وی افزود: نقش راهبردی و عملیاتی آموزش در توسعه و پیشرفت فعالیت های صنعتی، غیر قابل انکار بوده و در همین راستا حمایت های مالی و معنوی به منظور ارتقای مهارت های تخصصی واحدهای صنعتی و تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی به صورت برنامه ریزی شده صورت گرفته است.

مهدی زاده مقدم ادامه داد: اهدف ما در آموزش توسعه کسب و کار صنعتگران، مهارت کارکنان واحدهای صنعتی و تولیدی و آشنایی مدیران با مقررات داخلی و بین المللی بوده که توسط این دوره ها و مشاوران صنعتی، طبق نیاز سنجی صورت گرفته انجام شد.

وی تأکید کرد: یکی از مهمترین عوامل پیشرفت موثر در واحدهای صنعتی و تولیدی آموزش بوده و باید این مهم نهادینه شود تا شاهد رونق تولید و رقابت پذیری بالای محصولات در بازارهای داخلی و صادراتی باشیم.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی، خاطر نشان کرد: این دوره های آموزشی با سرفصل های مختلفی در زمینه ارتقاء مهارتهای عمومی و تخصصی شاغلین واحدهای صنعتی، مهارتهای مدیریتی، کارآفرینی، مسائل مربوط به ایمنی، بهداشت و محیط زیست و توانمند سازی خوشه های صنعتی و شرکت های دانش بنیان برگزار شده است.

وی در پایان گفت: تعداد 197 دوره آموزشی برای  5530 نفر به میزان 52396 نفر ساعت آموزش در سال گذشته برگزار شده که هزینه ای بالغ بر پنج میلیاردریال به عنوان یارانه آموزشی به شرکت کنندگان در دوره های آموزشی توسط شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی پرداخت شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز