خبرگزاری کار ایران

نوروزی مطرح کرد:

مشوق‌های ویژه به سازندگان مجتمع‌های چندمنظوره در مناطق کم‌برخوردار

asdasd
کد خبر : ۷۴۹۴۵۹

رئیس کمیسیون اقتصادی شورای شهر مشهد از تعیین تکلیف 60 پروژه بزرگ شهری در مدت طی شده از فعالیت شورای پنجم و مدیریت شهری این دوره خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، احمد نوروزی با بیان این مطلب بیان کرد: در ابتدای فعالیت خود سعی کردیم تا اعتماد از دست‌ رفته سرمایه‌گذاران نسبت به مدیریت شهری را بازگردانیم و در همین راستا، مسائل و مشکلات پروژه های مختلف در جلسات کارگروه تسهیل و به ویژه منطقه ثامن بررسی و بخش زیادی از آنها مرتفع شده است.

وی افزود: بیش از 60 پروژه بزرگ شهر مشهد مانند آرمیتاژ، آفتاب، آیت‌الله بروجردی و ... بواسطه بررسی‌های شورای شهر و مدیریت شهری، حل مشکل شده و از بلاتکلیفی خارج شده‌اند و فعالیت‌های خود را از سرگرفته‌اند.

نوروزی بسترسازی برای جذب سرمایه‌ را گام دومی کمیسیون اقتصادی عنوان کرد و افزود: در این بازه زمانی سعی شد تا پروژه‌های مختلفی مخصوصا با محوریت حوزه گردشگری تعریف کنیم که بسته‌های مختلف سرمایه‌گذاری یعنی بالغ بر 100 بسته سرمایه‌گذاری تهیه و تعریف شده و در سایت معاونت اقتصادی شهرداری بارگذاری و برخی نیز در دست اقدام است.

وی در ادامه به مصوبه مشوق‌های سرمایه‌گذاری اشاره کرد و گفت: با تصویب مصوبه اخیر، سرمایه‌گذاران با ایجاد مجموعه‌های چندمنظوره که شامل سرانه‌های درمانی، ورزشی، آموزشی، فرهنگی، تجاری، مسکونی و ... در مناطق کم‌برخوردار و دیگر مناطق مورد نیاز شهر باشد می‌توانند از تخفیف‌های ویژه‌ای در عوارض و حقوق مربوط به شهرداری برخوردار شوند تا دیگر شاهد آن نباشیم شهروندان ساکن مناطق کم برخوردار برای دریافت خدمات بهداشتی و درمانی، نیازمند مراجعه به مرکز شهر بوده و در نهایت ایجاد ترافیک شدید در این محدوده‌ها را شاهد باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز