خبرگزاری کار ایران

توسط شهرداری صورت گرفت؛

توزیع 5 هزار کیسه زباله زیستی در روز طبیعت در بردسکن

asdasd
کد خبر : ۷۴۵۸۳۴

به همت واحد فرهنگی شهرداری و شورای اسلامی شهر بردسکن در روز طبیعت 5 هزار کیسه زباله زیستی بین خانواده‌ها توزیع شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بردسکن، محمد حسین مدیح ضمن تقدیر و تشکر از مسئول واحد فرهنگی شهرداری و مجموعه نیروهای شهرداری و آتش‌نشانی گفت: توزیع کیسه زباله های زیستی در صبح 13 فروردین (سیزده بدر ) در 3 نقطه پارک ولی عصر، پارک ارم و میدان امام علی به سمت امامزاده سید طاهر حسینی با مشارکت 20 نفر از نیروهای شهرداری و آتش نشانی بین خانواده ها توزیع شد و این حرکت در راستای حفظ محیط زیست صورت گرفت.

شهردار بردسکن گفت: نیروهای زحمتکش شهرداری در برگشت خانواده ها از دامن طبیعت با استقرار باکس های زباله نسبت به جمع آوری زباله ها اقدام کردند.

وی بیان کرد: با توجه به این که استفاده از طبیعت موجب نشاط و توان روحی و روانی افراد می‌شود، نگاه ما نیز باید استفاده از طبیعت همراه با مراقبت و حفاظت باشد.

مدیح گفت: در روز 13 فروردین مردم با توجه به آداب و سنن فرهنگی به طبیعت می‌روند تا یک روز را در کنار گیاهان و آب روان چشمه و جویبارها سپری کنند، باید ضمن به کار بردن ظرفیت‌های فرهنگی برای حفاظت و پاسداشت مواهب طبیعی با مشارکت مردم بکوشیم طبیعت تبدیل به زباله‌دان همگانی نشود.

شهرستان بردسکن 220 جاذبه گردشگری دارد که بیش از 100 نقطه آن مناطق گردشگری و تفرجگاهی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز