خبرگزاری کار ایران

از ابتدای سال ۹۷ محقق شد؛

توزیع بیش از 2000 سبد غذایی ویژه مادران باردار در تربت جام

asdasd
کد خبر : ۷۲۵۶۵۸

رئیس مرکز بهداشت تربت جام گفت: با همکاری بنیاد علوی کار توزیع سبد غذایی ویژه مادران بارداردر شهرستانهای تربت جام و صالح آباد از سال 1388 آغاز شده است.

به گزارش ایلنا از تربت جام ، محمد رحیمیان در خصوص چگونگی توزیع این سبدها در روستاها گفت: با توجه به اطلاعاتی که از همکاران شاغل در مراکز خدمات جامع سلامت و خانه ها ی بهداشت کسب می شود و با هماهنگی با دهیاران روستا ها ، کار شناسایی مادران باردار واجد شرایط  جهت توزیع سبد انجام می شود.

رحیمیان اولویتهای انتخاب مادران باردار را وضعیت اقتصادی نامناسب،BMI پایین ، وزن‌گیری نامناسب در دوران بارداری، کم‌خونی ، دوقلویی زایی و ...  دانست و اضافه کرد : طرح توزیع سبدهای غذایی با همکاری بنیاد علوی از سال 1388 در شهرستانهای تربت جام و صالح آباد با توزیع 150 سبد آغاز شده است که در حال حاضر با پیشنهاد دانشکده علوم پزشکی تربت جام که مورد موافقت بنیاد قرار گرفت تا 500 بسته غذایی در هر مرحله افزایش پیدا کرده است.

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی تربت جام اضافه کرد: مادران باردار در صورت داشتن شرایط بعد از سن بیست هفتگی بارداری معرفی و سه دوره در زمان بارداری و تا شش ماه بعد از زایمان سبد دریافت می کنند.

وی خاطرنشان کرد: ازابتدای سال جاری 4  مرحله سبدغذایی توزیع شده است که تا پایان سال حداقل یک نوبت دیگر نیز توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز