خبرگزاری کار ایران

استاندار خراسان رضوی :

کار ناتمام کرمان را در خراسان رضوی به انجام می‌رسانم /کارآفرینان بیایند؛ بودجه دولتی تاثیری در اقتصاد ندارد

asdasd
کد خبر : ۷۱۶۶۴۷

علیرضا رزم حسینی در دیدار با نمایندگان و جمعی از مسئولان نیشابور گفت: تمام تلاش خود را برای توسعه اقتصاد خراسان رضوی خواهیم کرد.

به گزارش ایلنا از مشهد ، علیرضا رزم حسینی گفت: بودجه‌های دولتی تاثیری در اقتصاد استان ندارد باید توان مردمی و بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران وکارآفرینان به میدان بیایند و فرهنگ اقتصادی در سطح جامعه گسترش یابد. 

وی با بیان اینکه برای تحقق این منظور نیاز به تعامل همه بخش‌های حاکمیتی و نهادها و دستگاه‌ها در استان با هم ،حمایت و همراهی بخش خصوصی و تعاونی ، ورود مردم به این حوزه و توانمندسازی سازی آنها ضرورت جدی است. 

وی ادامه داد : باید دولت کوچک و کوچکتر شده و مردم و بخش مردمی بزرگ ، قوی و توانمند شود و بدین منظور باید نخست ما راه را برای این امر باز کنیم و این فضا را برای ورود مردم فراهم کنیم و این جز در سایه همدلی و هماهنگی همه بخش ها مهیا نمی شود. 

رزم حسینی تصریح کرد : اقتصاد مقاومتی در واقع اقتصادی مردمی و مردم محور است و باید نقش و حضور مردم در اقتصاد را تقویت کنیم و بدین منظور توانمندسازی و آموزش مردم و قوت یافتن جوامع محلی در دستور کار است.

وی افزود : اگر به مقوله اقتصاد توجه کنیم فرهنگ و امنیت و سایر بخش‌ها هم تقویت می‌شود از این رو باید همه بخش‌ها برای حل مشکلات و توسعه اقتصادی همراهی و همکاری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز