خبرگزاری کار ایران

مهدی زاده مقدم خبر داد؛

بهره برداری 22 واحد تولیدی و صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی

asdasd
کد خبر : ۷۱۲۴۶۸

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی از بهره برداری 22 واحد تولیدی و صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی، طی سه ماهه سوم سال‌جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا از مشهد ، مسعود مهدی زاده مقدم در نشست هیأت مدیره، اظهار کرد: طی سه ماهه سوم سالجاری تاکنون 22 واحد تولیدی و صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان راه‌اندازی و زمینه اشتغال 419 نفر فراهم شده است.

وی افزود: بهره برداری این واحدهای تولیدی وصنعتی با سرمایه ای بالغ بر 327 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری انجام شده است.

مهدی زاده مقدم با بیان اینکه در حال حاضر2 هزار 569 واحد تولیدی و صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی درحال بهره برداری بوده، گفت: بیش از 1هزار 487 واحد تولیدی و صنعتی در مرحله ساخت و ساز قرار دارند که با بهره برداری از این واحدها زمینه مناسبی در اشتغال و تولید داخلی استان ایجاد و فراهم خواهد شد.

وی بیشترین تعداد واحدهای صنعتی راه‌اندازی شده در شهرک‌ها و نواحی استان را مربوط به صنایع فلزی و صنایع غذایی اعلام کرد و افزود: شهرک‌های صنعتی توس و سبزوار2 به ترتیب شاهد بیشترین راه‌اندازی تعداد واحدهای صنعتی است.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی، خاطرنشان کرد: این مجموعه تاکنون با سرمایه گذاری 40316 میلیارد ریال زمینه اشتغال برای74 هزار 156 نفر را در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان خراسان رضوی فراهم آورده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز