خبرگزاری کار ایران

با حکم جعفر مروارید؛

رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد بردسکن منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۷۰۸۱۷۰

طی‌حکمی از سوی مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان رضوی، رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان بردسکن منصوب شد.

به گزارش ایلنا، یوسف امینی قائم مقام فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی گفت: اولین وظیفه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ترویج فضایل اخلاقی در جامعه براساس ایمان و تقوا است.

وی افزود: نیازهای فرهنگی شهرستان‌ها و ارتباط بیشتر با هنرمندان، اجرای برنامه‌های دولت در تحقق دولت الکترونیک و شفافیت، توسعه فرهنگ قرانی و پیگیری تحقق سند منشور قرانی براساس تقسیم کار ملی در عرصه‌های آموزشی، پژوهشی و ترویجی از اولویت‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی است.

وی ادامه داد: پاسداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بازخوانی اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی و معرفی موفقیت‌های کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی با محوریت برنامه‌های فرهنگی و هنری از دیگر برنامه‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی می باشد .

در ادامه ابراهیم قاسم پور سرپرست فرمانداری شهرستان بردسکن در این جلسه ضمن تسلیت ارتحال آیت الله شاهرودی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام به وضعیت فرهنگی شهرستان پرداخت و گفت :هنرمندان قطعا سرمایه های اجتماعی و ملی جامعه ما هستند.

وی افزود: فرهنگ از اهمیت زیادی در سطح زندگی اجتماعی انسان برخوردار است و با وجود تعاریف متعدد پیرامون فرهنگ نشان از اهمیت آن است و کار فرهنگی یک فعالیت نرم افزاری است که نتیجه آن در دراز مدت نمایان می شود.

قاسم پور ادامه داد : قطعا حوزه فرهنگ و هنر براساس تعالیم و آموزه های اسلامی پیوندی ناگسستنی با اخلاق دارد که تحقق آن یکی از رسالت های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

وی توسعه و گسترش هنر را مرهون استعدادهای هنرمندان شهرستان دانست و افزود: استفاده از ظرفیت های مذهبی، فرهنگی و هنری کانونهای مساجد، سازمان های مردم نهاد وگروه ها و انجمن های ادبی با توجه به اینکه شهرستان بردسکن در حوزه قرآنی، موسیقی محلی ،تاتر ،سینما،رسانه و... استعداد های درخشانی دارد می تواند در جهت انتقال مفاهیم فرهنگی و هنری از جایگاه ویژه ای برخوردار باشد.

وی گفت :خوشبختانه یکی از ویژگی‌های خوب بردسکن همگرایی و هم افزایی در مجموعه دستگاه‌های اجرایی شهرستان است و این امر بستر و زیر ساخت لازم را برای توسعه و ارتقاء فرهنگ و هنر با توجه به پیشینه قوی فرهنگی و تمدنی اسلامی و ایرانی در این منطقه بوجود می آورد.

قاسم پور همچنین از تلاش های حسینی در مدت تصدی ریاست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی تقدیر و برای مفتوحی رئیس جدید اداره فرهنگ وارشاد اسلامی آرزوی توفیق کرد و از وی خواست ضمن پیگیری خواسته ها و مطالبات جامعه بزرگ هنرمندان در پیگیری و برگزاری جلسات شورای فرهنگی عمومی شهرستان جدیت داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز