خبرگزاری کار ایران

بازدید معاون دادستان مشهد از مناطق سیل زده درگز و کلات

asdasd
کد خبر : ۵۳۱۲۸۴

معاون دادستان در امور اجتماعی و پیشگیری از جرم استان خراسان رضوی همراه با مسئولان شرکت آب منطقه‌ای استان از مناطق سیل زده شهرستان‌های کلات و درگز، سد و تونل ابیورد، سد درونگر درگز و جاده در حال ساخت سد سررود(قره تیکان) بازدید کردند.

به گزارش ایلنا، محمد بخشی‎محبی در بازدید از سد و تونل ابیورد، با اشاره به قداست و پاکی "آب" و اهمیت حیاتی آن گفت: اگر آب نباشد زمین جایی برای سکونت نخواهد بود و باید با مدیریت درست آب در زمینه های مصرف شرب، کشاورزی و صنعت از آن حراست کنیم.

وی با قدردانی از تلاش مسئولان حوزه آب در اجرا و تحقق پروژه تونل ابیورد آن را اقدام بزرگ و شایسته ای دانست که باعث افتخار، حتی برای نسل‌های آینده است.

بخشی‎محبی ابراز امیدواری کرد این طرح ها در سطح ملی برتر شناخته شده و الگویی برای تمام کشور باشد.

معاون دادستان در امور اجتماعی و پیشگیری از جرم استان، ضمن اشاره به پروژه خط انتقال آب از ارداک به مشهد گفت: خوشبختانه با آگاهی مردم از اهمیت و لزوم اجرای این طرح ما با کمترین تبعات اجتماعی و فرهنگی شاهد اجرای موفق آن بودیم.

وی همچنین از رودخانه‌های زنگلانلو، لایین، ایده‌لیک و رودخانه چلمیر بازدید داشت و بر "آزادسازی حد و حریم بستر این رودخانه ها" تاکید کرد و افزود: با همکاری مردم با دفتر مهندسی رودخانه های شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی این روند تسریع می‌شود.

سپس با بازدید از مناطق سیل‌زده کلات و روستاهای لایین کهنه و بابا رمضان، با آگاه شدن از مشکلات مردم داغدار و خسارت دیده این مناطق، پیگیر حل آن شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز