خبرگزاری کار ایران

با حضور مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی؛

نمایشگاه توانمندی‌های جامعه هدف بهزیستی گناباد گشایش یافت

asdasd
کد خبر : ۵۱۳۴۴۴

طی مراسمی با حضور مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی نمایشگاه و فروشگاه توانمندی ها و صنایع دستی جامعه هدف بهزیستی گناباد و مراکز تابعه در محل پارک دانشگاه آزاد گشایش یافت.

رئیس اداره بهزیستی گناباد در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، در حاشیه این مراسم گفت: این نمایشگاه به مناسبت هفته بهزیستی و در راستای توانمندسازی و عرضه محصولات و صنایع دستی جامعه هدف بهزیستی در حوزه های مختلف توانبخشی، اجتماعی و پیشگیری برپا شده است.

مجتبی حسین‌نژاد با بیان اینکه این نمایشگاه تا پنجم آبان ماه ادامه دارد اظهار کرد: همشهریان محترم می توانند از ساعت 6 تا 11 شب هر روز با مراجعه به پارک دانشگاه آزاد از این نمایشگاه بهره‌مند شوند.

وی ادامه داد: این‌نمایشگاه شامل کارگاه‌های‌کارآفرینی و مشاوره شغلی، پیشگیری از اعتیاد، مهارت‌های زندگی، عرضه محصولات و صنایع دستی نظیر مواد خوراکی، گلیم بافی، خیاطی، گلدوزی، البسه، ترشیجات، نقاشی، معرق، بافتنی و غیره است.

رئیس اداره بهزیستی گناباد خواستار ایجاد نمایشگاه دائمی برای عرضه محصولات جامعه هدف که اکثرا زنان سرپرست خانوار و معلولان است شد و افزود: جامعه هدف بهزیستی توانمندی های بسیاری دارند ولی نمایشگاه دائمی که این توانمندی ها عرضه شود در گناباد نبوده و لذا خواهشی که داریم این است که بقیه نهادها و سازمان ها کمک کنند تا زمینه این نمایشگاه فراهم شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز