خبرگزاری کار ایران

افتتاح مدرسه 6 کلاسه با اعتبار 3 میلیارد ریال در سلامی خواف

asdasd
کد خبر : ۴۹۴۷۹۷

مدیر آموزش و پرورش شهرستان خواف از افتتاح مدرسه 6 کلاسه با اعتبار 3 میلیارد ریال در شهر سلامی خبرداد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از خواف ، حسن امیری ضمن عرض خیرمقدم به مسئولان و خیرین استانی و کشوری گفت: نباید از عبارت دانش آموزان استثنایی استفاده کنیم بلکه باید عبارت دانش‌آموزان با نیازهای ویژه را به کار ببریم زیرا این دانش آموزان هر کدام توانمندی‌های خاصی دارند و نمونه بارز این دانش‌آموزان هاوکینگ به عنوان نابغه قرن است.

وی ادامه داد:این بنای 6 کلاسه با اعتبار 3 میلیارد ریال احداث شد که یک میلیارد ریال آن توسط اداره نوسازی و 2 میلیارد ریال باقی مانده توسط خیّر نیک‌اندیش آقای مهرداد شیرطاونی پرداخت شد.

مدیر آموزش و پرورش خواف به کمبود نیروی متخصص و تجهیزات ویژه در مدارس استثنایی شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت : با توجه به افزایش آمار دانش‌آموزان مشغول به تحصیل در این مدارس و همچنین لزوم آموزش این دانش آموزان توسط نیروهای متخصص و آموزش با تجهیزات ویژه، لزوم توجه ویژه به تامین نیروی متخصص و تجهیزات مورد نیاز این مدارس توسط اداره آموزش و پرورش استثنایی بیشتر احساس می شود.

  دبستان 6 کلاسه استثنایی زنده یاد خدیجه نیّری شهر سلامی با حضور مشاور رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور، مدیر آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی، خیرین مدرسه ساز و مسئولین شهرستان افتتاح شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز