خبرگزاری کار ایران

معاون استانداری خراسان رضوی مطرح کرد:

داوطلبانی که گواهی عدم سوء پیشینه ندارند با اخذ تعهد می توانند ثبت نام کنند

asdasd
کد خبر : ۴۷۱۲۲۸

معاون اجتماعی، سیاسی و امنیتی استانداری خراسان رضوی گفت: در شرایط فعلی ثبت نام از داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا بدون گواهی عدم سوء پیشینه انجام می شود اما از آن ها تعهد گرفته می شود که تا پایان مهلت ثبت نام گواهی خود را تحویل دهند در غیر اینصورت ثبت نام آن ها باطل می شود.

به گزارش ایلنا، سید جواد حسینی روز دوشنبه درحاشیه بازدید از ستاد انتخابات مشهد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مسئولان برگزاری انتخابات و هیات های اجرایی شوراها در 28 شهرستان و 70 بخش استان مستقر شده اند.

وی با اشاره به اینکه ثبت نام رسمی نامزدهای شوراهای شهر و روستا از امروز آغاز شده است، تصریح کرد: هرچند که برنامه ریزی های گسترده ای که در قبل انجام شده بود و تلاش شده که هیچ گونه مشکلی در این زمینه به وجود نیاید.

معاون استاندار خراسان رضوی گفت: از ابتدای امروز تا کنون بیش از 400 نفر در انتخابات شوراهای شهر و روستای خراسان رضوی ثبت نام کرده اند.

حسینی با بیان اینکه کار ثبت نام از نامزدها تا ششم فروردین ماه سال 96 ادامه می یابد، خاطر نشان کرد: بیش از 75 هزار نفر در سطح استان مسئولیت برگزاری ثبت از داوطلبان و انتخابات را برعهده دارند.

وی به دو رویکرد توانمندسازی و آموزش هیات های اجرایی اشاره کرد و افزود: این دو رویکرد به دلیل اهمیت بسیار بالای برگزاری یک انتخابات سالم در استان به صورت ویژه دنبال شده است.

حسینی در خصوص گواهی عدم سوء پیشینه نامزدهای انتخابات شوراهای شهر و روستا نیز خاطر نشان کرد:

نیروی انتظامی نهایت تلاش خود را انجام می دهد تا در این زمینه هیچ گونه مشکلی به وجود نیاید و حتی یک نفر هم به خاطر کندی صدور گواهی عدم سوء پیشینه از عرصه انتخابات دور نماند.

وی اظهار کرد: در شرایط فعلی ثبت نام از داوطلبان بدون گواهی عدم سوء پیشینه انجام می شود اما از آن ها تعهد گرفته می شود که تا پایان مهلت ثبت نام گواهی خود را تحویل دهند در غیر اینصورت ثبت نام آن ها باطل می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز