خبرگزاری کار ایران

سید جواد حسینی خبر داد:

معرفی سه شهر استان خراسان برای برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی

asdasd
کد خبر : ۴۷۰۳۱۴

معاون استاندار خراسان رضوی با جمعی از اعضای هیات نظارت شورای‌نگهبان استان دیدار کرد.

به گزارش ایلنا، سید جواد حسینی در این دیدار گفت: مشهد، نیشابور و سبزوار به عنوان سه شهری که این استان آمادگی برگزاری انتخابات الکترونیکی را در آن ها دارد به وزارت کشور پیشنهاد شده است.

وی با تاکید بر اینکه باید با کوچترین خطا در حوزه انتخابات برخورد کرد، افزود: نیروی نظارتی باید به خوبی انتخابات را رصد کرده و با کوچکترین خطا به صورت قاطع برخورد کند تا مشکلی در این زمینه به وجود نیاید.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی با  بیان اینکه  باید رفتار همه مسئولان در عرصه انتخابات بر مبنای قانون باشد؛ خاطر نشان کرد: تفسیر از قانون نیز باید توسط مراجع ذی صلاح صورت بگیرد.

حسینی با اشاره به این که در انتخابات گذشته با کمترین  میزان شکایت روبرو بودیم، اظهار کرد: سلامت در انتخابات با قانون مداری، قانون دانی و برداشت مشترک از قانون محقق می شود.

وی تاکید کرد: اعتماد مردم به مجریان و ناظران انتخابات، با سالم برگزار کردن انتخابات افزایش می یابد، که این مهم در گرو آموزش و اشراف کامل دست اندرکاران به قوانین است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی به موضوع آموزش در خصوص برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی اشاره کرد و افزود: می بایست شرایط برای برگزاری انتخابات الکترونیکی فراهم گردد و در این زمینه باید آگاهی مردم در این زمینه ارتقا یابد.

حسینی با بیان این که 75 هزار نفر در امر برگزاری انتخابات سال آینده دخیل هستند، آموزش و توانمند سازی آنان را یک امر ضروری دانست

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز