خبرگزاری کار ایران

در همایش فصل مهرورزی در بجستان؛

کاظمی: باید فرهنگ کار خیر در آموزش و پرورش را نهادینه کنیم

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: باید فرهنگ کار خیر در آموزش و پرورش را نهادینه کنیم.

به گزارش ایلنا، علیرضا کاظمی در این مراسم اظهار داشت: خوشحالیم به همت مسئولان اجرایی شهرستان بجستان، افتخار میزبانی جمع زیادی از خیرین حوزه آموزش و پرورش کشور را نصیب استان خراسان‌رضوی و به‌ویژه شهرستان کم برخوردار بجستان کرد.
 
وی افزود: اقدام نیک اندیشانه مسئولان شهرستان در برگزاری این همایش قدمی در راستای ارتقا تعلیم و تربیت کشور که اصلی‌ترین راه برای توسعه کشور است برداشتند ضمن اینکه این برنامه باعث شد خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار استان و کشور با این شهرستان کم برخوردار از نزدیک آشنا شوند.
 
کاظمی در بخش دیگری از صحبت‌های خود اظهار داشت: همه ما بر این باوریم که طی کردن مسیر آموزش و پرورش و رسیدن به اهداف مدنظر این بخش بدون مشارکت همه جانبه مردم میسر نخواهد بود و خوشحالیم که امروز با این برنامه فرهنگ ایثار و انفاق و نوع دوستی در شهرستان بجستان جاری می شود.
 
وی بااشاره به اینکه در استان خراسان رضوی مجمع خیرین مدرسه یار را راه اندازی کردیم، گفت: باید فرهنگ کار خیر در آموزش و پرورش را در کل جامعه نهادینه کنیم.
 
کاظمی به مشارکت بیش از هزار میلیاردی خیرین مدرسه‌ساز در فعالیت‌های آموزش و پرورش استان خراسان‌رضوی از این حضور همه جانبه تقدیر کرد.
 
عزیزی مدیر آموزش و پرورش شهرستان بجستان هم در این مراسم ضمن تقدیر از حضور خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار کشور در این همایش با اشاره به محرومیت بالای شهر بجستان و روستاهای اطراف اظهار داشت: باتوجه به درآمد پایین مردم شهرستان و کم برخورداری که در حوزه آموزش و پرورش و سایر بخش ها وجود دارد لازم است خیرین نگاه ویژه ای به این شهرستان داشته باشند.
 
وی با بیان برخی از خدماتی که توسط دولت تدبیر و امید در حوزه آموزش و پرورش شهرستان بجستان انجام شده، گفت: نگاه مثبت دولت به مناطق کم برخوردار موجب رشد ارائه خدمات در این بخش شده اما هنوز برای رسیدن به وضعیت ایده‌آل مسیر طولانی در پیش داریم که برای رفع مشکلات به همت والای خیرین نیاز مبرم داریم.
کد خبر : ۴۴۵۲۳۱