خبرگزاری کار ایران

صبح امروز صورت گرفت؛

برگزاری مراسم تودیع و معارفه مدیر اداره کمربند فضای سبز شهرداری مشهد

asdasd
کد خبر : ۴۴۳۴۲۲

مرتضی مرجانی به عنوان مدیر اداره کمربند فضای سبز شهرداری مشهد انتخاب شد.

به گزارش ایلنا، صبح امروز در طی مراسم مراسم تودیع و معارفه مدیر اداره کمربند فضای سبز شهرداری مشهد برگزار شد و سید مرتضی مرجانی به عنوان مدیر جدید این اداره معرفی شد.

ایمان صاحب علم، سرپرست سابق اداره کمربند فضای سبز در این مراسم اظهار کرد: از حمایت‌های معاون خدمات و محیط زیست شهری شهرداری مشهد و همچنین تمامی همکارانم که مرا در این مدت یاری نمودند نهایت تشکر را دارم.

معاون خدمات و محیط زیست شهری شهرداری مشهد ضمن تشکر از زحمات سرپرست سابق مدیریت کمربند فضای سبز شهرداری مشهد و همکاران ایشان در انجام امور افزود: مهندس مرجانی نیز از مجموعه شهرداری مشهد بوده و شناخت کاملی از حوزه خدمات شهری و فضای سبز دارند که امیدوارم در دوره فعالیت ایشان به چشم اندازی که برای این مجموعه پیش بینی کرده ایم برسیم.

سید مرتضی مرجانی، نیز در ادامه بیان داشت: آرزوی من این است که هدف گزاری برنامه ها و تلاش و تامل در جهت هرچه بهتر فعالیت های محوله حرکت کنیم.

وی ضمن تشکر از زحمات سرپرست سابق این مدیریت ادامه داد: امیدوارم در دوره مدیریت بنده نیز این همدلی که بین کارکنان ما وجود دارد بیشتر از گذشته ادامه یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز