خبرگزاری کار ایران

استاندار خراسان رضوی مطرح کرد:

ارزش‌های انقلابی باید به دور از هرگونه تعصب و یکسویه‌نگری تحقق یابد

asdasd
کد خبر : ۳۷۷۴۵۳

استاندار خرسان رضوی گفت: ارزش‌های انقلاب اسلامی باید به دور از هرگونه تعصب و یکسویه‌نگری با وحدت کلمه و در راستای اهداف جامعه و انقلاب تحقق یابد.

به گزارش ایلنا، علیرضا رشیدیان در همایش بزرگ «رهروان روح الله (ره)» که به مناسبت بزرگداشت رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و قیام پانزده خرداد که به همت شورای حامیان دولت تدبیر و امید خراسان رضوی، که شب گذشته در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) مشهد برگزار شد، اظهار کرد: 14 و 15 خردادماه فرصتی برای احیای ارزش‌های انقلاب اسلامی است. ما یادمان نرفته حرکتی را که امام آغاز کرد با شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بود؛ حال باید این ارزش‎ها را تدوام بخشید، همان طور که امام راحل این ارزش‌ها را با محوریت جمهوری اسلامی ساخت و به امانت به ما سپرد.

وی تصریح کرد: خون بسیاری از جوانان این مرز و بوم در راستای حفظ ایمان به ارزش‌های دینی، ایمانی، استکبار و استعمار ستیزی، حفظ‌کرامت انسان‌ها و خدمت‌صادقانه برای ساخت کشور سربلندمان ریخته شد. کشوری که از هرگونه استعمار و استثمار به دور است.

استاندار خرسان رضوی خاطرنشان کرد: امیدواریم این ایام فرصتی برای یادآوری آن ارزش‌های انقلابی، اسلامی و انتقال این ارزش‌ها به نسل جدید باشد. نسلی که امام را از نزدیک ندیده و لیکن یادآوری آن ارزش‌ها که یکی از مهم ترین آن ها خودباوری، اعتماد به نفس و اعتماد به مردم است را به نسل جوان القا کند.

وی عنوان کرد: ارزش‌های انقلاب اسلامی همچون استقلال و آزادی باید به دور از هر گونه تعصب، یکسویه نگری با وحدت کلمه و در راستای اهداف جامعه و انقلاب تحقق یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز