خبرگزاری کار ایران

سید حمیدرضا جوادی خبر داد:

توزیع ۵ هزار تن مرغ و ۲۰۰ تن گوشت‌قرمز در طرح ضیافت

کد خبر : ۳۷۶۲۹۹

مدیر تنظیم بازار جهاد کشاورزی استان خراسان رضوی از توزیع ۵ هزار تن مرغ و ۲۰۰ تن گوشت قرمز در طرح ضیافت خبرداد.

به گزارش ایلنا، سید حمیدرضا جوادی ظهر امروز در نشست‌خبری که در سازمان جهاد کشاورزی برگزار شد، اظهار کرد: به استناد مصوبه ستاد تنظیم بازار امسال هم مطابق سنوات گذشته به تمام استان‌ها دستور اجرای طرح ضیافت ویژه ماه مبارک رمضان ابلاغ شده، ابلاغیه و مصوبه ستاد تنظیم بازار کشور در زمینه تامین و تنظیم کالاهای اساسی در حوزه اقلام پروتئینی و لبنی خصوصا برنج، شکر، گوشت مرغ و گوشت قرمز، خرما، زولبیا و بامیه از عمده محصولاتی که در طرح ضیافت مدنظر قرار گرفته است.

مدیر تنظیم بازار جهاد کشاورزی استان خراسان رضوی با بیان اینکه براساس مصوبه و وظیفه باید زائران، مجاوران و هم استانی ها باید آرامش خاطر داشته باشند، تصریح کرد: در اتاق اصناف در خصوص قیمت  محصول پر مصرف زولبیا، بامیه، نبات و آب نبات هماهنگی هایی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه درخصوص محصول برنج سهمیه استان اعلام شده و به تمام اتحادیه‌ها و تعاونی‌ها اعلام کرده شده، عنوان کرد: گوشت مرغ و قرمز هم از محصولات پر مصرف است و به اندازه کافی هم ذخیره‌سازی در استان صورت گرفته که در طرح ضیافت عرضه خواهد شد.

جوادی با اشاره به احتمال برگزاری نمایشگاه در سطح استان عنوان کرد: با توجه به ظرفیت واحدهای صنفی، بازارهای ارزاق عمومی شهرداری، احتمال برپایی نمایشگاه در دستور کار است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز