خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگی امور زائران استانداری خراسان رضوی:

مشهد میزبان ۴۰۰ میهمان خارجی به مناسبت رحلت معمار کبیر انقلاب/ اعزام ۲۵۰ هزار زائر به مرقد امام (ره)

asdasd
کد خبر : ۳۷۵۴۵۴

معاون هماهنگی امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: مشهد به مناسبت رحلت امام و گرامیداشت ۱۵ خرداد ماه میزبان ۴۰۰ میهمان خارجی خواهد بود.

به گزارش ایلنا، محمد حسن واحدی در شورای اداری استان که امشب در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: ما میراث بزرگ امام خمینی (ره) هستیم و تمامی ارزش های اسلامی و اساسی ایشان را حفظ خواهیم کرد.

معاون هماهنگی امور زائران استانداری خراسان رضوی با اشاره به بزرگداشت سالروز رحلت امام خمینی (ره) تصریح کرد: تشریح خدمات امام (ره) به جهان اسلام، نقش امام (ره) در بیدری اسلامی، تبیین نقش ایشان در واقعه ۱۵ خرداد، بزرگداشت ۲۷ سالگرد رحلت معمار کبیر انقلاب، تکثیر و توزیع زندگی نامه امام راحل، تنویر افکار امام خمینی (ره) و ... از مهم ترین برنامه ها و اقدامات در دستور کار است.

وی با اشاره به اینکه ستاد گرامیداشت رحلت معمار کبیر انقلاب متشکل از ۱۸ عضو است، یادآور شد: تاکنون ستاد اصلی در خصوص گرامیداشت این واقعه ۴ جلسه برگزار کرده است، علاوه بر این ۱۲ کمیته در این خصوص مبادرت به برگزاری ۱۲ کمیته کرده اند.

واحدی افزود: برنامه هایی که در روزهای ۱۳، ۱۴ و ۱۵ خرداد ماه در ۲ بخش روایی برای زائرین و مجاورین و توزیع محصولات فرهنگی در سطح استان انجام خواهد گرفت.

معاون هماهنگی امور زائران استانداری خراسان رضوی یادآور شد: همچنین به منظور گرامیداشت چنین روزی برنامه هایی در حرم مطهر رضوی با همکاری شورای اداری استان، نیروهای مسلح، تولیت آستان قدس، امام جمعه مشهد و ... برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اعزام ۲۵ هزار نفر زائر به قم به منظور زیارت مرقد معمار کبیر انقلاب افزود: از این میان ۱۳ هزار نفر زائر از مشهد و ۱۲ هزار نفر از شهرستان ها خواهند بود، ظرفیت ۴ هزار نفر هم برای کلیه ادارات استان درنظر گرفته شده است.

واحدی با بیان اینکه در سال گذشته ۲۱ هزار نفر به منظور زیارت مرقد امام به قم اعزام شدند حال در سال جاری این تعداد به ۲۵ هزار نفر افزایش یافته است، ادامه داد: ثبت نام های مردمی از طریق پایگاه های مقاومت بسیج و هم سامانه ای و غیر سامانه ای خواهد بود.

 

معاون هماهنگی امور زائران استانداری خراسان رضوی افزود: حال از تمامی رسانه ها اهم از صدا و سیما و سایر رسانه ها تقاضا داریم تا اطلاع رسانی کافی و مطلوبی را در این زمینه داشته باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز