خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مشهد خبر داد:

کابل کشی ۷ هزار کیلومتر برق فشار ضعیف با کابل خودنگهدار / صرفه‌جویی ۴ میلیارد تومانی با بهسازی در سال ۹۴

asdasd
کد خبر : ۳۷۰۳۸۴

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق مشهد گفت: ۷ هزار کیلومتر برق فشار ضعیف با کابل خودنگهدار به منظور پیشگیری از سرقت صورت گرفت.

به گزارش ایلنا ، مهندس علی سعیدی در همایش «پیشگیری از وقوع جرم در صنعت برق» که در شرکت توزیع نیروی برق مشهد برگزار شد، اظهار کرد: شهر مقدس مشهد یک میلیون و ۴۳۰ هزار مشترک دارد که ۵۵ درصد مشترک برق کل استان خراسان رضوی را شامل می شود و ۵۲ درصد از فروش انشعابات از آن مشهد است.

وی با بیان اینکه صنعت برق در قرن ۲۱ نقش اساسی دارد، تصریح کرد: براساس استانداردهای جهانی در افق ۲۰۲۵ صنعت برق باید دارای ۳ قابلیت باشد، افزایش قابلیت اطمینان از سرقت، هوشمندسازی و حل تضاد کربن و انرژی به منظور کاهش زیست محیطی.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق مشهد با طرح این سئوال که چگونه می توان شرکت برق پویا داشت؟ عنوان کرد: راه حل برق پایدار مستلزم تدوین استراتژی شرکت برق مبنی بر تمرکز منابع محدود بر مسائل معدود است.

سعیدی ادامه داد: از این رو شرکت برق استراتژی خود را براساس سال ۱۴۰۵ این گونه تدوین کرده است، نخست آن که میزان متوسط سالیانه خاموشی در مشترک خود را به ۱۴ دقیقه برساند، دوم آن که میزان مراجعه حضوری مردم برای دریافت خدمات خود را به صفر برسانیم و سوم میزان تلفات انرژی در شبکه های توزیع برق خود را به ۵ درصد خواهیم رساند.

وی با اشاره به همکاری قوه قضائیه، نیروی انتظامی با شرکت توزیع برق تصریح کرد: شرکت توزیع برق با همکاری قوه قضائیه و نیروی انتظامی سرقت کابل برق را به صفر رسانده است.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق مشهد خاطرنشان کرد: شرکت برق مشهد با ۷ هزار کیلومتر کابل کشی فشار ضعیف با کابل خودنگهدار از سرقت کابل جلوگیری کرده است.

سعیدی با بیان اینکه متاسقانه سایر شهرهای کشور گرفتار دور باطل سرقت کابل و سیم کشی مجدد هستند، افزود: شرکت برق مشهد با اتخاذ راه حل ابتکاری با بهره گیری از تکنولوژی های جدید و همکاری تنگاتنگ قوه قضائیه ارتکاب جرم در صنعت برق را به صفر رسانده است

وی با اشاره به اینکه ۴ میلیارد تومان با بهسازی در صنعت برق در سال ۹۴ صرفه جویی صورت گرفته است، افزود: از دکتر الفت معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه تقاضا داریم درخواست شرکت برق مشهد مبنی بر پذیرش انشعاب موقت و یا انشعاب شماره ۲ در سکونت گاه های غیرمجاز در شورای هماهنگی کشور مطرح کنند، طبق این طرح ارائه خدمات انشعاب شماره ۲ به معنای حق مالکیت قانونی برای متصرفین به اراضی عمومی نیست.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق مشهد افزود: در صورت عدم اجرای این طرح متخلفین به هر نحوی امتیاز برق را به سکونت گاه خود منتقل می کنند و موجبات تضییع حقوق بیت المال را فراهم می‌سازند، حال در صورت تصویب این طرح از تضییع حقوق بیت المال جلوگیری خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز