خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صنعت،معدن وتجارت خراسان رضوی تأکید کرد:

ایجاد شهرک صنفی با هدف اشتغالزایی در شهرستان سرخس

رئیس سازمان صنعت،معدن وتجارت خراسان رضوی بر ایجاد شهرک صنفی واحدهای تولیدی کوچک با رویکرد صادرات در شهرستان سرخس تأکید کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر ایلنا, راضیه علیرضایی در حاشیه بازدید از روند اجرایی کارخانجات و واحدهای تولیدی منطقه ویژه اقتصادی سرخس اظهار کرد: با توجه به بستر مناسب شهرستان و وجود زیرساخت‌های لازم, می‌بایست با ایجاد واحدهای تولیدی در زمینه‌های مختلف الکترونیک ،تابلو برق، فرش و آموزش قالیبافی و..شرایط را برای کارآفرینی وایجاد اشتغال برای قشر جوان وتحصیل کرده شهرستان با همیاری دستگاه‌های اجرایی فراهم کرد.

 

وی  با بازدید از مراحل پیشرفت پروژه کارخانه تولیدی کاشی و سرامیک تندیس ابریشم گفت: با توجه به تسهیلات ارائه شده, می‌بایست تصمیم‌گیری جدی در سرعت بخشیدن به بهره‌برداری پروژه مذکور صورت گیرد.

علیرضایی در بازدید از واحد تولیدی الکترو پمپ آب نیز تصریح کرد: با توجه به نزدیکی شهرستان با کشور ترکمستان و نیاز کشور مذکور به دستگاه‌های مربوطه به آبرسانی تولید این تجهیزات نقش مهمی در صادرات شهرستان و استان دارد.

 رئیس سازمان صنعت،معدن وتجارت خراسان رضوی وهیئت همراه,  از واحدهای تولیدی پترو پارس وپارس برلیان (فراوری گوگرد ) در شهرستان سرخس بازدید کرد.

کد خبر : ۳۶۸۵۵۲