خبرگزاری کار ایران

سخنگوی ستاد انتخابات خراسان رضوی اعلام کرد:

امید در تربت حیدریه

کد خبر : ۳۶۶۱۸۵

سخنگوی ستاد انتخابات خراسان رضوی از پایان کار شمارش آرا در حوزه انتخابیه تربت حیدریه، زاوه، مه ولات که به دور دوم کشیده شده بود، خبرداد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا ، امیر پور مهدی با اعلام این خبر اظهار داشت: در رقابت بین دو نامزد راه یافته به دور دوم سعید باستانی با کسب 66 هزار و 737  رای به مجلس راه یافت.

وی افزود: از مجموع  108 هزار و 948  برگ رای ماخوذه، تعداد کل آراء صحیح 107 هزار و 643 رای بود که سعید باستانی با کسب ۶۶ هزار و 737  رای به عنوان هجدهمین نماینده استان راهی بهارستان شد.

مدیر کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی خاطر نشان کرد: همچنین دیگر نامزد حاضر در این دور از انتخابات ابوالقاسم خسروی سهل آبادی 40 هزار و ۹۰۶ رای را کسب کرد.

سخنگوی ستاد انتخابات خراسان رضوی اعلام کرد: این آرا از ۲۷۵ صندوق در حوزه انتخابیه شمارش شده است.

پورمهدی با قدردانی از تمامی دست اندرکاران برگزاری انتخابات ، مشارکت و حضور مردم شهرستان های تربت حیدریه ، زاوه ، مه ولات را بسیار ارزشمند و با شکوه خواند که موجب شد برگ افتخار دیگری در استان رقم خورد.

وی همچنین از تمامی رسانه های استان که در پوشش اخبار انتخابات تلاش موثری داشتند قدردانی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز