خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی:

کارگران چشمه جوشان توسعه و رونق اقتصادی کشور هستند

asdasd
کد خبر : ۳۶۵۰۰۱

با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در بیست و هفتمین جشنواره امتنان و به مناسبت هفته کار و کارگر از 14 واحد نمونه، 15 کارگر و 7 گروه کاری نمونه استان تقدیر شد.

به گزارش ایلنا، ابتدا مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی ضمن تبریک فرا رسیدن هفته گرامیداشت "کار و کارگر "به نقش انکار ناپذیر و ممتاز کارگران در پیروزی انقلاب اسلامی، جریان دفاع مقدس و دوران سازندگی اشاره کرد و این نقش را اثرگذار و فراموش ناشدنی توصیف کرد.

مهندس احمدی به لزوم گسترش و تقویت مناسبات فی ما بین کارگر و کارفرما و بخش دولتی اشاره کرد و افزود :  تقویت سه جانبه گرایی یکی از مهمترین و شاخص ترین عوامل توسعه اقتصادی است و افزایش تعامل بین جامعه کارگری و کارفرمایی و بخش دولتی می تواند بسترهای لازم به منظور حفظ و توسعه اشتغال و دستیابی به خودکفایی و رشد و شکوفایی اقتصادی را فراهم آورد .

وی گفت: کارگران چشمه جوشان توسعه و رونق اقتصادی کشور هستند و کمک به رفع مشکلات شغلی و حرفه ای آنان و توجه به بسترسازی و فراهم ساختن زیر ساخت‌های لازم برای تامین رفاه کارگران را از اولویت های کاری این اداره‌کل عنوان کرد و اظهار امیدواری کرد همه تلاش‌ها باید در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با همت و کوشش کارگران عزیز و کارفرمایان زحمتکش که در نهایت افزایش رشد اقتصای و توسعه پایدار کشور خواهد شد .

مهندس احمدی در ادامه با اشاره به اقتصاد مقاومتی مورد تأکید مقام عظمای ولایت (مدظله العالی) گفتند باید با تکیه بر استعدادها و توانمندسازی‌های ذاتی اقتصاد کشور به سمت شکوفایی و پیشرفت حرکت کرد. یعنی بهره گیری از توانمندی‌های بالقوه با تکیه بر دانش و تجربه و تخصص و نیز استفاده از تخصص دیگران در تولیدات داخلی.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تاکید کرد: امروز در عرصه‌های مختلف کار و سازندگی، افتخارات عظیم و ارزشمندی در کشور به ثمر رسیده است که بی شک بخش وسیعی از آن، مرهون کوشش و تلاش، مقاومت و پایداری، قناعت و هوشمندی کارگران متعهدی است که با تلاش بی وقفه و شبانه روزی، مسیر تعالی هر چه بیشتر میهن عزیر اسلامی را هموار می کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز