خبرگزاری کار ایران

استاندار خراسان رضوی:

همت و تلاش مدیران استان و هیات مدیره پدیده پاسداری از سرمایه‌های مردم است

asdasd
کد خبر : ۳۶۴۹۹۸

استاندار خراسان رضوی گفت: تمام مدیران استان و هیات مدیره این همت و تلاش را دارند که از سرمایه مردم پاسداری شود تا آنان متضرر نشوند.

به گزارش ایلنا، علی رضا رشیدیان در خصوص آخرین وضعیت شرکت پدیده اظهار داشت: بر اساس مصوبه 16 بندی و بعد از آن تصویب هفت گامی که برای راه اندازی فعالیت مجدد پدیده انجام شده بود، هیات مدیره ای انتخاب شدند که بسیار توانمند و کارآمد هستند.

وی افزود: هیات مدیره پدیده، از بین افرادی که برای تصدی مدیریت عامل وجود داشتند، فردی را انتخاب کردند که این فرد در چارچوب همان مصوبات و اختیارات قانونی، برنامه های کاری خود را ارائه کند.

 استاندار خراسان رضوی گفت: هفته گذشته طرحی را ملاحظه کردم که قرار شده بررسی کنند و سریع‌تر کار اجرایی شروع شود و بتوان از طریق جذب سرمایه گذاری ها، این شرکت را از این حالت ایستایی خارج کرد.

رشیدیان‌خاطرنشان کرد: بسیاری از سهامداران پدیده به حالت عسر و حرج افتاده اند که اعضای هیات مدیره جدید باید بتوانند سریع‌تر حداقل راهکاری برای حل مسائل معسران بیابند.

استاندار خراسان رضوی افزود: هیات مدیره و مدیر عامل[جدید] پدیده باید با راه اندازی چرخ پدیده و فروش بناها و ساختمان ها و املاکی که آن جا تولید می شود و واگذاری آن به اشخاص، بتواند سرمایه گذاری جذب کند و از این طریق بعضی مطالبات مردم و بدهی های این مجموعه پرداخت شود.

رشیدیان ادامه داد: اما راجع به سهامداران بیشترین کاری که باید انجام شود، این است که با تبدیل شرکت پدیده به شرکت سهامی عام و ورود آن به بازار بورس، سهام تمام سهامداران به سهام قانونی تبدیل شود و آنان بتوانند سهام خود را حتی در بازار خرید و فروش کنند.

وی تصریح کرد: ممکن است در حسابرسی، سهام این شرکت به دلیل شرایطی که دارد، تنزل پیدا کند. به طور مثال اگر الان قیمت یک سهام در کلام مدیر عامل سابق پدیده 12هزار تومان بوده است، در حسابرسی به چهار هزار تومان تقلیل یابد.

رشیدیان در مورد زمان پرداخت مطالبات سهامداران و تعهد نامه های در دست آنان است گفت: امیدوار بودیم که پس از شهریور ماه سال گذشته که آن مفاد 16 بندی در جلسه کمیسیونی که به ریاست وزیر کشور و حضور وزرای مربوطه تشکیل و مصوب و به شورای امنیت کشور ارسال شد و این شورا نیز آن را تایید کرد، بسیار سریع تر، هیات مدیره سابق پدیده کار اجرایی را برای راه اندازی چرخ حرکت این شرکت آغاز کنند و حقوق مردم را تامین و نگرانی های سهامداران را رفع کنند.

وی اظهار امیدواری کرد: در دوره هیات مدیره جدید که هم انگیزه و هم برنامه دارند، کار سریع تر انجام شود.

استاندار خراسان رضوی در پایان گفت: پس از این که این اقدامات اولیه در این هفت گامی که مشخص شده، انجام شود؛ یکی از اختیارات مشخص شده برای این شرکت، پس از گام های اولیه و شروع فروش قسمت های مجاز، اجازه تبلیغات برای فروش به آن ها است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز