خبرگزاری کار ایران

با رقابت ۲۷ گروه برگزار شد؛

نخستین جشنواره ایده‌پروری گردشگری در مشهد

asdasd
کد خبر : ۳۵۴۸۴۶

مدیر مراکز رشد پارک علم و فناوری خراسان گفت: دوره 2 روزه رقابت ایده ها در نخستین جشنواره ایده‌پروری گردشگری مشهد با حضور 27 گروه راه یافته به مرحله نهایی برگزار شد.

به گزارش ایلنا ، حجت‌الاسلام هاشم مهذب در حاشیه برگزاری این دوره گفت: بخش رقابت این جشنواره که با عنوان "دیدار" و با شعار "گردشگری ایده‌آل در آرمان شهر رضوی" در حال برگزاری است به مدت 2 روز با حضور بیش از 80 شرکت کننده در قالب تیم های 2 تا 5 نفره در محل پارک کوهسنگی مشهد درحال برگزاری است.

مدیر مراکز رشد پارک علم و فناوری خراسان با اشاره به آمار شرکت‌کنندگان در این رقابت افزود: در مجموع حدود 400 گروه در سایت جشنواره ثبت‌نام کردند که با رأی هیأت داوران، 27 گروه به مرحله رقابت راه یافته و پس از انجام مرحله نهایی گروه های برتر که بهترین ایده ها را طراحی و ارائه دهند، معرفی خواهند شد.

وی در رابطه با برنامه‌های تدارک دیده شده در حوزه گردشگری مذهبی ویژه شهر مقدس مشهد بیان کرد: در زمان برگزاری این جشنواره از بخش‌های مختلف صنعت گردشگری به منظور مذاکره و سرمایه‌گذاری دعوت به عمل آمده است و علاوه بر اهدای جایزه نقدی به مبلغ 5 میلیون تومان به هر کدام از تیم های برتر، حمایت قانونی و مالی لازم برای ثبت ایده و اجرایی شدن آن توسط پارک علم و فناوری خراسان و با مشارکت شهرداری مشهد صورت خواهد گرفت.

مهذب افزود: مراسم اختتامیه و اهدای جوایز نخستین جشنواره ایده‌پروری گردشگری در هفته آینده و پس از اعلام رأی نهایی کمیته داوران برگزار می‌شود و سال آینده نیز دومین دوره این جشنواره به میزبانی مشهد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز