خبرگزاری کار ایران

با حضور مسئولان کشوری و استانی؛

مراسم تودیع و معارفه فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۳۵۲۴۶۷

با حضور استاندار خراسان رضوی و جمعی از مسئولان کشوری و استانی مراسم تودیع و معارفه مرزبانی استان خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش ایلنا، طی مراسمی با حضور استاندار خراسان رضوی و فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی کشور از تلاش های سردار سرتیپ دوم پاسدار محمد کاظم تقوی قدردانی و سردار سرتیپ دوم پاسدار ماشالله جانثار به عنوان فرماندهی مرزبانی استان منصوب شد.

علی رضا رشیدیان  استاندار خراسان رضوی در این مراسم، با اشاره به موقعیت جغرافیایی استان و همجواری با مرز، گفت: علی رغم حضور نیروهای چند ملیتی و بیگانه در کشورهای همسایه، خراسان رضوی یکی از امن ترین مرزهای کشور را دارد.

وی افزود: به دلیل حضور موثر و مقتدرانه نیروهای مرزبانی شمال شرق مسیر قاچاق به جنوبی‌ترین نقاط مرزی تغییر یافته است.

استاندار خراسان رضوی با تاکید بر لزوم ارتقا امنیت در مرزهای استان، اظهار داشت: حفظ و حراست از مرزها در این خطه به دلیل وجود بارگاه منور رضوی و تردد تعداد قابل توجهی از زائران داخلی و خارجی از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است.

رشیدیان امنیت را زیربنای توسعه دانست و تاکید کرد: به مدد مسئولیت پذیری این نیروها مردم استان در آرامش کامل به سر می برند و همچنین افزایش تعاملات با کشورهای همسایه مرهون این مهم است.

استاندار خراسان رضوی ابراز امیدواری کرد: با تحول در فرمانده مرزبانی استان زمینه ارائه خدمت مطلوب‌تر به زائران و مجاوران حریم قدسی حضرت رضا(ع) فراهم شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز