خبرگزاری کار ایران

در آستانه سال نو انجام می‌شود؛

استقبال ویژه بهرمانی‌ها از بهار

asdasd
کد خبر : ۳۵۱۱۵۰

مدیر مرکز فرهنگی بهرمان از برنامه های ویژه استقبال از بهار به همت این مرکز فرهنگی خبر داد.

به گزارش ایلنا، زهرا محمدی‌نیک مدیر مرکز فرهنگی بهرمان در این باره گفت: با توجه به ماه آخر سال و فرا رسیدن سال جدید و فصل بهار مرکز فرهنگی بهرمان با برگزاری و اجرای برنامه های مختلف به استقبال بهار می رود.

وی افزود: شناسایی خانواده شهدا سطح منطقه پنج شهرداری مشهد و دیدار از خانواده و مادران شهید، ارسال کارت تبریک سال نو، خانه تکانی مادران شهیدی که توانایی جسمی ندارند، کمک های نقدی و غیرنقدی به خانواده شهدایی که توانایی مالی خوبی ندارند و غبار روبی مزار شهدا به همراه خانواده شهدای گرامی (بیعت با لاله ها) برخی از برنامه‌های استقبال از بهار است.

مدیر مرکز فرهنگی بهرمان به چهارشنبه آخر سال و جشن چهارشنبه سوری اشاره کرد و اظهار داشت: جشنواره چهارشنبه سوری و کارگاه آموزشی در خصوص خطرات شب چهارشنبه سوری و پیشگیری از خطرات و نحوه صحیح برگزاری این شب با مشارکت فرهنگسرای شهر زیبا و ایمن یکی دیگر از برنامه های استقبال از بهار مرکز فرهنگی بهرمان است.

محمدی نیک به دیگر برنامه های طرح استقبال از بهار مرکز فرهنگی بهرمان اشاره کرد و افزود: کارگاه و جشنواره سفره هفت سین پیام دار و تزئین تخم مرغ های رنگی پیام دار توسط کودکان از دیگر برنامه های طرح استقبال از بهار مرکز فرهنگی بهرمان می باشد.

وی با اشاره به حضور رهبر معظم انقلاب در روز سال تحویل در حرم مطهر رضوی، اذعان داشت: یکی دیگر از برنامه‌های استقبال از بهار مرکز فرهنگی بهرمان نامه ای به رهبرم است که در این خصوص برگه هایی با نوشته سربرگ "نامه ای به رهبرم" بین دانش آموزان مدارس سطح منطقه توزیع شده است و در یک زمان مشخص این نامه ها جمع آوری می شود تا بدانیم دانش آموزان چه دل‌نوشته هایی برای رهبر نوشته اند و اگر بشود شاید نامه دانش آموزان را در یک کتاب به چاپ برسانیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز