خبرگزاری کار ایران

عروسک‌ها به محله سلامتی آمدند

asdasd
کد خبر : ۳۴۹۲۸۷

مدیر فرهنگسرای سلامت گفت: تاکنون نمایش عروسکی «محله سلامتی» در ۲۷ مدرسه از سطح شهر اجرا شده است.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام و المسلمین فخر اکبری اظهار کرد: دبیرخانه فرهنگ شهروندی سازمان فرهنگی شهرداری مشهد متشکل از ۳ فرهنگسرای سلامت، شهر زیبا و ایمن و ترافیک است که هر یک از این فرهنگسراها به نوعی وظیفه ارتقاء فرهنگ شهروندی را عهده دار هستند.

وی با بیان اینکه فرهنگسرای سلامت جنگ‌های آموزشی خود را از دی ماه آغاز کرده، ادامه داد: این جنگ‌های آموزشی عمدتا ویژه دوره اول و دوم ابتدایی، دوره اول متوسطه و کودکان در سطح مدارس و مهد کودک‌ها برگزار می‌شود.

فخر اکبری با اشاره به اینکه دور نخست اجرای نمایش عروسکی با عنوان «محله دوستی» در بازه زمانی ابتدای دی ماه تا پایان بهمن ماه اجرا شد، خاطر نشان کرد: نمایش عروسکی«محله دوستی» با ۱۱۹ اکران مخاطبی بالغ بر ۲۳ هزار نفر در سطح شهر داشته و مناطق ۱۳ گانه شهرداری را تحت پوشش قرار داده است.

مدیر فرهنگسرای سلامت افزود: داستان نمایش عروسکی «محله سلامتی»، از گم شدن خورشید در شهر و آلودگی هوا حکایت دارد و این نمایش پیام خود را در ۳ سطح تفکیک زباله از مبداء، آلودگی هوا و عدم نگهداری از فضای سبز دنبال می کند.

وی ادامه داد: تاکنون نمایش عروسکی«محله سلامتی» در ۲۷ مدرسه ازسطح شهر اکران شده است و امیدواریم مجموع مخاطبان نمایش عروسکی «محله دوستی» و «محله سلامتی » از مرز ۵۰ هزار مخاطب عبور کند.

فخر اکبری با اشاره به اینکه نمایش های عروسکی به صورت روزانه اکران می‌شود، خاطرنشان کرد: به عقیده بنده این طرح یکی از بهترین طرح هایی است که فرهنگ شهروندی را آموزش می دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز