خبرگزاری کار ایران

رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و افغانستان:

برخی از نمایندگان فعلی مجلس مشهد دغدغه اقتصادی ندارند

asdasd
کد خبر : ۳۴۹۲۶۲

رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و افغانستان گفت: متاسفانه برخی از نمایندگان فعلی استان دغدغه مشکلات اقتصادی را نداشته‌اند.

محمود سیادت در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در مشهد با اشاره به اینکه کشور در سال‌های گذشته به دلیل تحریم ها دچار مشکلات بسیار زیادی شده است، اظهار کرد: رکود بازار و بیکاری برای جوانان برخی از نتایج تحریم ها در طی سال‌های اخیر بوده است.

وی با اشاره به اینکه حل مشکلات اقتصادی باید مهم ترین برنامه نماینده‌های مجلس باشد، خاطر نشان کرد: متاسفانه برخی از نمایندگان فعلی استان دغدغه مشکلات اقتصادی را نداشته‌اند و مسائلی همچون معیشت و بیکاری جزو اولویت‌های آنان به شمار نمی‌رود و در حقیقت برنامه‌ریزی در حوزه اقتصاد وجود نداشت.

وی با تاکید بر اینکه اولویت امروز کشور مقوله اقتصاد است، ادامه داد: رهبر معظم انقلاب بارها در فرمایشات خود اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را مورد تاکید قرار دادند چون با اجرای آن شاهد شکوفایی اقتصادی با تکیه بر توان داخلی خواهیم بود.

سیادت خاطرنشان کرد: متاسفانه اقتصاد مقاومتی بسیار اندک اجرایی شده و اینکه توقع داشته باشیم دولت به تنهایی این سیاست‌ها را اجرایی کند، درست نبوده و باید تمام سازمان‌ها و نهادها پای کار بیایند چون اقتصاد مقاومتی علاج تمام دردهای اقتصادی است.

رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و افغانستان در ارتباط با اولویت اقتصادی استان که باید مورد توجه نمایندگان دهمین دوره مجلس قرار بگیرد، بیان کرد: فعالان اقتصادی نماینده‌ای کارآمد و شجاع می‌خواهند که بتوانند با توانایی خود و تدابیر لازم در راه برداشتن مشکلات اقتصادی گام‌های موثری بردارند.

وی با اشاره به اینکه همچنین نمایندگان خانه ملت باید افراد دلسوز و آگاهی باشند که در مسیر اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی گام بردارند، افزود: خواسته اصلی فعالان اقتصادی اصلاح ساختار و لغو قوانین مزاحم و دست و پاگیر کسب و کار است که همین قوانین ضربات زیادی را به اقتصاد کشور وارد کرد.

سیادت با تاکید بر اینکه نماینده جایگاهی ملی دارد و باید در تمامی حوزه‌ها به فکر مردم باشد، گفت: متاسفانه در آستانه انتخابات برخی نامزدها با دادن شعارها و قول‌هایی عوام‌فریبانه به ویژه در مبحث اقتصادی به دنبال جمع‌آوری آرا هستند که این یک انحراف در وظیفه نمایندگی خانه ملت است و خوشبختانه مردم درک خوبی در این مسائل دارند و به خوبی می‌توانند صحبت‌های شعاری را تشخیص دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز