خبرگزاری کار ایران

استاندار خراسان رضوی در دیدار با قائم مقام تولیت آستان قدس علوی:

آماده همکاری برای ساخت زیربناهای پذیرایی از زائران در نجف هستیم

کد خبر : ۲۴۵۵۱۱

عشق و ارادت مردم به ساحت خاندان عصمت و طهارت(ع)، مانع از حضور آنان در اعتاب مقدس عراق ندارد و شاهد این مدعی حضور میلیونی عاشقان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع)، در اربعین در کربلای معلی بود.

استاندار خراسان رضوی گفت: آماده توسعه همکاری‌ها به منظور تامین زیر ساخت‌های پذیرایی از زائران در نجف اشرف هستیم.

به گزارش ایلنا از مشهد، علی رضا رشیدیان در جریان سفر خود به کشور عراق، در دیدار با در دیدار با قائم مقام تولیت آستان قدس علوی ضمن ابراز خرسندی از توفیق زیارت بارگاه منور علوی و دیدار مسوولان استان نجف، اظهار داشت: باید زمینه حضور زائران و تردد ایمن آنان به شهرهای زیارتی عراق فراهم شود.

وی با اشاره به وجود نا امنی های اخیر در عراق، گفت: عشق و ارادت مردم به ساحت خاندان عصمت و طهارت(ع)، مانع از حضور آنان در اعتاب مقدس عراق ندارد و شاهد این مدعی حضور میلیونی عاشقان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع)، در اربعین در کربلای معلی بود.

استاندار خراسان رضوی اظهار امیدواری کرد؛ ظرفیت های نجف و مشهد مقدس در خدمت یکدیگر قرار گیرد تا بتوان از این فرصت در راستای تعمیق روابط و تبادل بین فرهنگی استفاده کرد.

رشیدیان از آمادگی استان برای توسعه همکاری‌ها به منظور تامین زیر ساخت‌های پذیرایی از زائران در نجف اشرف خبر داد.

وی با تاکید بر تسریع در روند بازسازی عتبات مقدسه در عراق خاطر نشان کرد: باید از تمام ظرفیت‌های موجود در این راستا استفاده کرد.

زهیر شربه قائم مقام تولیت آستان مقدس علوی نیز از حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران و خراسان رضوی در بازسازی عتبات عالیات، تقدیر کرد.

وی با اشاره به کمبودهای آستان در خصوص پذیرایی از زائران، خواستار مشارکت خراسان رضوی در تامین زیر ساخت‌های این مهم شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز