خبرگزاری کار ایران

بیانیه ستاد مردمی حامیان دولت تدبیر و امید به مناسبت سفر رئیس جمهور به خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۲۰۱۱۹۶

حضور دولت مردان صدیق تدبیر و امید، افق هایی نوین از توسعه و پیشرفت را در تمام عرصه ها بر پیش روی مردم استان خواهند گشود.

ستاد مردمی حامیان دولت تدبیر و امید به مناسبت سفر ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران به خراسان رضوی بیانیه داد.

به گزارش ایلنا از مشهد، در این بیانیه آمده است: ایزد منان را شاکریم که شمیم عطر دل انگیز حضور دولتمردان تدبیر و امید را در سرزمین خورشید، با اجابت دعوت مردم شریف، ولایتمدار و می‌ه‌مان نواز خراسان رضوی توسط ریاست محترم جهوری اسلامی ایران جناب حجت الاسلام و المسلمین دکتر روحانی را میزبان هستیم.

حمایت آحاد مردم و خلق حماسه سیاسی بی‌نظیر در انتخابات ریاست جمهوری با حضور حداکثری مردم دین مدار از تمام جناح‌ها برای تحقق شعار اعتدال، حاکی از هوش و ذکاوت مردم شهید پرور استان، در سایه رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای مدظله العالی است که با حضور شکوه‌مند خود در استقبال از رئیس جمهور محبوب، حماسه‌ای دیگر را نیز رقم خواهند زد.

در آستانه این سفر و تقارن آن با میلاد نور، شمس الشموس حضرت علی ابن موسی الرضا علیه آلاف التحیه و الثناء، ضمن تبریک و تیمن جستن از نام آن امام همام و با گرامی داشت یاد و خاطره امام راحل(ره) و تجدید میثاق با مقام عظمای ولایت، رجاء واثق داریم که حضور دولت مردان صدیق تدبیر و امید، افق‌هایی نوین از توسعه و پیشرفت را در تمام عرصه‌ها بر پیش روی مردم استان خواهند گشود.

ستاد مردمی حامیان ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران، ضمن دعوت از مردم فهیم و فرهیخته استان، اطمینان دارد شکوهی وصف ناپذیر را در استقبال از رئیس جمهور مردمی و محبوب در روز شنبه پانزدهم شهریور ماه بر جای گذاشته و تاریخ آن روز را بر افتخارات پیشین خود افزون که در تاریخ پر افتخار جمهوری اسلامی ایران ثبت و ضبط خواهد گردید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز