خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه فردوسی مشهد:

برای طرح‌هایی که تاکنون هیچ پیشرفتی نداشته از دولت انتظاری نداریم

کد خبر : ۲۰۰۶۴۸

ما این واقعیت را قبول داریم که دولت به شدت درگیر مشکلات جاری بوده و انتظار نداریم طرح‌هایی که تاکنون هیچ پیشرفتی نداشته، تصویب شود.

رئیس دانشگاه فردوسی مشهد، برنامه‌های اجلاس روسای دانشگاه‌های کشور را تشریح کرد.

به گزارش ایلنا از مشهد، محمد کافی امروز در یک نشست خبری گفت: در این اجلاس ۹۰ رئیس دانشگاه دولتی کشور، ۳۰ معاون وزارتخانه و همچنین سرپرست وزارت‌خانه حضور خواهند داشت.

وی با اشاره به حضور رئیس دفتر مقام معظم رهبری در این اجلاس افزود: در این اجلاس، هر یک از معاونین وزارت‌خانه سیاست‌های کاری خود را بیان می‌کنند و سرپرست وزارت‌خانه نیز به بیان دیدگاه‌های خویش می‌پردازد.

کافی ادامه داد: سند اقتصاد مقاومتی ویژه دانشگاه‌ها نیز در این اجلاس معرفی شده و روسای دانشگاه و معاونین در خصوص آن به بحثو تبادل نظر خواهند پرداخت.

رئیس دانشگاه فردوسی مشهد با بیان اینکه این اجلاس شامل ۶ کارگروه مختلف با مسائل آموزشی، پژوهشی، دانشگاهی، ‌ دیپلماسی علمی و کارگروه فرهنگی است دلیل برگزاری این نشست در مشهد را اعلام آمادگی دانشگاه فردوسی برای میزبانی و همچنین همزمانی با دهه کرامت و ولایت حضرت رضا(ع) عنوان کرد.

وی افزود: هدف از برگزاری این اجلاس برنامه‌ریزی دانشگاه‌ها برای شروع یک سال تحصیلی بانشاط خواهد بود.

کافی در خصوص انتظارات دانشگاه فردوسی از سفر هیات دولت اظهار داشت: ما این واقعیت را قبول داریم که دولت به شدت درگیر مشکلات جاری بوده و انتظار نداریم طرح‌هایی که تاکنون هیچ پیشرفتی را نداشته تصویب شود.

وی افزود: انتظار ما از دولت توجه ویژه به حوزه آموزش عالی و به خصوص دانشگاه فردوسی به خاطر موقعیت جغرافیایی ویژه است تا بتواند نقش خود را درشان مشهد مقدس ایفا کند.

کافی از برگزاری جلسه‌ای با حضور نخبگان شاغل در دانشگاه‌ها و هیات دولت خبر داد و گفت: در این جلسه نخبگان به بیان دیدگاه‌ها و مشکلات خود می‌پردازد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز