خبرگزاری کار ایران

حجت الاسلام قرائتی:

حدود ۱۰هزار مرتبه مردم را در طول خدمتم خندانده‌ام

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۴۴۲

در امر ازدواج مابه یک خط شکن نیاز داریم که ازدواج آسان را درخانواده‌ها نهادینه‌سازی کنیم.

رئیس ستاد اقامه نماز کشور درخصوص «خنده های حلال» عنوان کرد: حدود ۱۰هزار مرتبه مردم را در طول خدمتم خندانده‌ام که خنده حلال بوده است و آرشیو همه این خنده‌ها جمع شده است و تحت عنوان کتاب «خنده های حلال» به زودی به چاپ خواهد رسید.

به گزارش ایلنا از مشهد، حجت‌الاسلام محسن قرائتی درجمع کارگروه‌های علمی اساتید بسیج در مشهد با بیان اینکه باید قفل ازدواج جوانان را شکست گفت: در امر ازدواج ما به یک خط شکن نیاز داریم که ازدواج آسان را در خانواده‌ها نهادینه‌سازی کنیم.

رئیس ستاد اقامه نماز کشور درخصوص ترویج نماز در دانشگاه‌ها عنوان کرد: اگر توانستید بگویید دانشجوی که تارک‌الصلاة بوده است، توانستیم نمازخوانش کنیم هنر کرده‌اید.

وی ادامه داد: درحال حاضر دانش‌آموزان مقطع راهنمایی از دانش‌آموزان مقطع دبیرستان بیشتر به نماز علاقه دارند و همین وضع در دانشگاه ها هم وجود دارد.

نماینده پیشین ولی فقیه در نهضت سواردآموزی درخصوص وضعیت حجاب در دانشگاه‌ها گفت: پوشش دختران در دانشگاه باید مناسب باشد و باید به این مسئله حساس بود.

وی با بیان اینکه روحانیون مساجد رافراموش نکنند، افزود: روحانیون ما به دلیل اینکه در دانشگاه تدریس می کنند نباید کاراصلی خودشان که تبلیغ دین است را فراموش کنند.

رئیس ستاد اقامه نماز کشور با تبریک ولادت حضرت معصومه(ع) و روز دختر گفت: امروز قرآن برای دختر چه دارد؟ دختر در قرآن، اولی‌الالباب است ولی درجامعه مطرح می‌شود که دختر ناقص العقل است.

وی با اشاره به تفسیر آیه " ؤ بالوالدین احسانا " تصریح کرد: خداوند در قرآن کریم می فرماید که با مردم با عدل واحسان رفتارکنید ولی نسبت به رفتاربا پدر و مادر می فرماید فقط با احسان رفتار کنید آیه با لوالدین احسانا ۱۹ نکته علمی دارد.

رئیس ستاد اقامه نماز کشور در خصوص «خنده های حلال» عنوان کرد: حدود ۱۰ هزار مرتبه مردم را در طول خدمتم خندانده ام که خنده حلال بوده است و آرشیو همه این خنده‌ها جمع شده است و تحت عنوان کتاب «خنده های حلال» به زودی به چاپ خواهد رسید

پانزدهمین اجلاس سالانه اساتید بسیجی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور، باشعار: «نسبت فرهنگ و اقتصاد در تمدن نوین اسلامی»، روزهای سوم تا پنجم شهریور ماه در مشهد مقدس برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز