خبرگزاری کار ایران

نایب رییس اتحادیه صادرکنندگان خراسان رضوی:

تجار ایرانی از فرصت ممنوع الورود شدن کالای ترکیه، عربستان و قطر به عراق استفاده کنند

asdasd
کد خبر : ۱۸۸۹۴۸

نایب رییس اتحادیه صادرکنندگان خراسان رضوی به تجار و بازرگانان ایرانی توصیه کرد از فرصت خوب ممنوع الورود شدن کالای ترکیه، عربستان و قطر به عراق استفاده کنند.

نایب رییس اتحادیه صادرکنندگان خراسان رضوی به تجار و بازرگانان ایرانی توصیه کرد؛ از فرصت خوب ممنوع الورود شدن کالای ترکیه، عربستان و قطر به عراق استفاده کنند.

به گزارش ایلنا، غلامحسین زاهد پیشه در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: اخیرا دولت عراق، کالا و محصولات صادراتی ترکیه، عربستان و قطر را به عراق ممنوع کرده است.

وی ادامه داد: به این دلیل، کالاهای این دو کشور در انبارهای تجار عراقی رو به اتمام است و محصولات ایرانی می تواند به سرعت جایگزین شود.

زاهدپیشه اضافه کرد: با شرایط به وجود آمده طی هفته های آینده انبارهای این کشور خالی می شود و تجار ایرانی باید از خلا موجود استفاده کنند.

وی اظهارداشت: در جریان سفر اخیر به عراق و ملاقات با تجار عراقی، آنها علاقه خود را به محصولات ایران خصوصا در زمینه های مواد غذایی، بهداشتی، شوینده و مصالح ساختمانی ابراز کردند و خواهان توسعه صادرات ایران به عراق شدند.

نایب رییس اتحادیه صادرکنندگان خراسان رضوی تصریح کرد: محصولات ایرانی در شهرهای مختلف عراق متقاضیان و مصرف کنندگان فراوانی دارد و برخی محصولات ایرانی رقیب جدی محصولات خارجی دیگر هستند.

وی ادامه داد: با وجود ناامنی های موجود در عراق، شهرهای مذهبی از جمله نجف، کربلا، کوفه، حله و… از امنیت خوبی برخوردارند و مشکلی در این شهرها برای تجار ایرانی وجود ندارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز