خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای عالی خیرین استان:

مردم خراسان رضوی رکورد‌دار فعالیت‌های نیکوکارانه در کشور هستند

asdasd
کد خبر : ۱۸۷۳۵۹

از تشکیل خانه خیرین ۱۰ سال است که می گذرد و در کشور نیز این خانه تاسیس شده اما تعطیل بود. البته در خراسان رضوی بدون توقف فعالیت این خانه ادامه داشته است.

رئیس شورای عالی خیرین خراسان رضوی گفت: همانطور که ماه رمضان کاهش جرم را در کشور با خود دارد؛ مردم خراسان رضوی بالاترین رقم کارهای نیکوکارانه کشور را در این ماه به خود اختصاص می دهند.

غلامرضا بصیری‌پور در حاشیه حضور در برنامه «سفره های همدلی» در گفتگو با خبرنگار ایلنا در خراسان رضوی اظهار کرد: در ماه رمضان شاهد افزایش فعالیت خیران در خراسان رضوی هستیم.
وی یادآور شد: از تشکیل خانه خیرین ۱۰ سال است که می گذرد و در کشور نیز این خانه تاسیس اما تعطیل بود البته در خراسان رضوی بدون توقف فعالیت این خانه ادامه داشته است.

رئیس شورای عالی خرین خراسان رضوی افزود: این خانه برای هماهنگی و همدلی میان خیریه ها ایجاد شده است و در طول سال بر کار این موسسات خیریه در ساتان نظارت دارد.

وی ادامه داد: هر کدام از موسسات خیریه شرح وظایفی دارند که و با انگیزه خاصی ایجاد می شوند و خیران این استان با نیت خاص خود در بهداشت و درمان، مسکن، کمک به معلولان یا کمک های آموزشی و فرهنگی به محرومان سهمی به عهده می‌گیرند.

بصیری پور گفت: سایت خانه خیران خراسان رضوی بازتاب این فعالیت ها را به نمایش می گذارد و اطلاعات لازم را برای افرادی که تمایل به همکاری دارند را در اختیارشان می گذارد.

وی عملکرد برنامه سفره های همدلی را در معرفی کارآفرینان و آشنایی مردم با مساجد مشهد مثبت ارزیابی کرد و خواست تا برنامه های از فضای محافل و فعالیت های نیکوکارانه تولید شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز