خبرگزاری کار ایران

در دیدار با خانواده شهدای مبارزه با مواد مخدر عنوان شد؛

فرماندار قوچان: شهادت نتیجه تربیت درست و مناسب خانواده است

asdasd
کد خبر : ۱۸۱۳۲۷

به مناسبت فرارسیدن هفته مبارزه باموادمخدر وبه منظور تقویت و توسعه فرهنگ ایثارو شهادت درعرصه جهاد بزرگ مبارزه با مواد مخدر، علیرضا قامتی فرماندارورئیس شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر شهرستان قوچان و حجه الاسلام وطن خواه امام جمعه موقت باتفاق جمعی از مسئولین شهرستان ازخانواده های شهدای میارزه باموادمخدر، سرکشی و دیدار داشتند

به مناسبت فرارسیدن هفته مبارزه باموادمخدر و به منظور تقویت و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت درعرصه جهاد بزرگ مبارزه با مواد مخدر، علیرضا قامتی فرماندار و رئیس شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر شهرستان قوچان و حجت الاسلام وطن خواه امام جمعه موقت باتفاق جمعی از مسئولین شهرستان از خانواده های شهدای میارزه باموادمخدر، سرکشی و دیدار داشتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در شهرستان قوچان، علیرضا قامتی فرماندارشهرستان قوچان در حاشیه دیدار با خانواده پنج شهید مبارزه با موارد مخدر در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: هر انسانی دارای سرنوشت خاص خود بوده و چه زیبا که آدمی در سنین جوانی به مقام شهادت نائل شود.

رئیس شورای اداری شهرستان قوچان با بیان اینکه اگر انسانی دنبال عاقبت به‌خیری باشد چه بهتر که شهادت نصیب او شود، تصریح کرد: خانواده معظم شهدا با تربیت درست و مناسب، ‌فرزندان خوبی را تحویل جامعه اسلامی داده‌اند و منازل شهدا هنوز رنگ و بوی شهید را زنده نگه داشته است.

فرماندارشهرستان قوچان با اشاره به اینکه غالب شهدای نیروی انتظامی مأموریت‌های درون‌مرزی داشته‌اند، گفت: همه شهدا دارای احترام و اولویت بوده و بر اساس بضاعت زمانی در مناسبت‌های مختلف مانند هفته معلم، هفته نیروی انتظامی و… سرکشی‌های تخصصی از خانواده شهدا صورت می‌گیرد.

رئیس شورای هماهنگی مبارزه باموادمخدرشهرستان قوچان تأکید کرد: در طول یکسال حداقل یک بار از خانواده شهدا سرکشی می‌شود اما به علت بالابودن تعداد خانواده شهدا به‌ویژه در روستاهای بزرگ اگر زمان بازدید کمی دیرتر شده به این معنا نیست که بی‌توجهی صورت گرفته است.

درادامه فرماندار قوچان پیرامون بازسازی مزارشهدای شهرقوچان بیان کرد: پروژه بازسازی و مرمت مزار شهدای قوچان از اردیبهشت‌ماه سال جاری با تشکیل کمیته‌ای مشترک در فرمانداری کلید خورده و اکنون دارای پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصدی است.

رئیس شورای تامین شهرستان قوچان اضافه کرد: از نظر طراحی و زمینه اعتبارات تمایزهایی در پروژه مزار شهدای قوچان وجود دارد و در صورت تخصیص صددرصدی اعتبارات که نزدیک ۷ میلیارد ریال برآورد هزینه شده سفت‌کاری و نازک‌کاری این پروژه تا پایان سال ۹۳ به اتمام خواهد رسید.

گفتنی است که نیروی انتظامی شهرستان قوچان دارای ۵۱ شهید بوده که ۲۲ تن از آنها به شهدای مبارزه با مواد مخدر مربوط است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز