خبرگزاری کار ایران

یک مقام نظامی:

اقتدار نیروهای مسلح مایه قوت نظام اسلامی است

asdasd
کد خبر : ۱۶۰۳۴۶

فرمانده تیپ مستقل ۲۷۷شهید تولایی مستقر در شهرستان قوچان گفت: اقتدار نیروهای مسلح مایه قوت نظام اسلامی است.

فرمانده تیپ مستقل ۲۷۷ شهید تولایی مستقر در شهرستان قوچان گفت: اقتدار نیروهای مسلح مایه قوت نظام اسلامی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در شهرستان قوچان، سرهنگ فخرآبادی در مراسم افتتاح نمایشگاه توانمندی‌های تیپ ۲۷۷ مستقل قوچان در محل میدان فلسطین شهر قوچان همچنین در سخنانی یاد و خاطره شهیدان جنگ تحمیلی و به‌خصوص شهدای ارتش جمهوری اسلامی را گرامی داشت.

وی با اشاره به رشادت‌ها و دلاوری رزمندگان دلیر ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: این نمایشگاه در جهت آشنایی هرچه بیشتر مردم و علی الخصوص نسل جوان با شرایط و نمای کلی جبهه‌های جنگ تحمیلی برپا شده است.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از جوانان ما امروز اطلاعی از چگونگی مقاومت دلیر مردان این مرز و بوم در مقابل دشمن تا دندان مسلح ندارند افزود: در جنگ تحمیلی اگر نبود رشادت‌های رزمندگان اسلام شاید امروز نامی از ایران نبود.

وی افزود: در این نمایشگاه که با ۲۰ غرفه برپا شده است سعی شده تا گوشه‌ای از توانمندی‌ها و زحمات عزیزان ارتش به نمایش گذاشته شود.

فرمانده تیپ ۲۷۷ مستقل شهید منظم تولایی قوچان گفت: در این غرفه‌ها مواردی همچون مخابرات(فاوا)، جنگ‌های نوین(هسته‌ای، شیمیایی و میکروبی)، ادوات جنگی کاربردی، رزمی و مهندسی، فرهنگی، غرفه شهدا و انواع جنگ افزارهای سبک و سنگین نیروی زمینی ارتش به نمایش گذاشته شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز