خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر قوچان:

بودجه ۲۲۰ میلیارد ریالی شهرداری قوچان تصویب شد

کد خبر : ۱۶۰۳۰۶

از این میزان بودجه در سال آینده ۱۱۴میلیارد ریال برای بخش عمرانی و ۱۰۶ میلیارد ریال به بخش جاری در نظر گرفته شده است.

بودجه ۲۲۰ میلیارد ریال پیشنهادی شهرداری قوچان در جلسه شورای اسلامی این شهر به تصویب رسید.

رییس شورای شهر قوچان روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ایلنا در شهرستان قوچان گفت: از این میزان بودجه در سال آینده ۱۱۴میلیارد ریال برای بخش عمرانی و ۱۰۶ میلیارد ریال به بخش جاری در نظر گرفته شده است.

عباسعلی معتمدی با اشاره به اهمیت فعالیت‌های عمرانی شهرداری خاطرنشان کرد: اجرای کامل پروژه‌ها و تکمیل طرح‌های نیمه تمام از تاکیدات اعضاء شورای شهر است.

وی افزود: با توجه به گردشگر پذیر بودن و نیاز به ساماندهی ورودی و خروجی‌های شهر قوچان باید برای جذب هر چه بیشتر مسافران به شهر تمهیداتی اندیشیده شود.

معتمدی با تاکید بر لزوم تمرکز بر روی پروژه‌های درآمدزا برای شهر تصریح کرد: اجرای طرح ساماندهی ورودی و خروجی‌های شهر و استفاده از پتانسیل عبور مسافرین و زائرین علاوه بر حل مشکلات، درآمد زایی و ایجاد اشتغال نیز به دنبال خواهد داشت.

وی از جمله اولویت‌ها به جذب مشارکت بخش خصوصی جهت احداثسه دستگاه پل عابر پیاده مکانیزه بر روی جاده آسیایی، جلب موافقت وزارت ورزش و جوانان و جذب سرمایه گذار بخش خصوصی جهت ایجاد پیست اسکی و ورزش‌های زمستانی و پروژه‌های تفریحی جهت ایجاد درآمد پایدار برای کل شهر در منطقه توریستی و زیبای آبشار سراب، جذب سرمایه گذار بخش خصوصی با مشارکت شهرداری جهت احداثدی کلینیک مجهز در محل زمین شهرداری در خیابان شهید بهشتی، ساماندهی و عقب نشینی کامل حاشیه رودخانه اترک. اتمام پارک حاشیه‌ای رودخانه اترک، پیگیری جذب اعتبار برای اصلاح هندسی و احداثتقاطع غیر همسطح میدان کشتی، آغاز مطالعات ساماندهی ورودی و خروجی‌های سطح شهر از دو سمت سه راهی فتح آباد و نیز دانشگاه‌های آزاد اسلامی و فن آوری‌های نوین با کمک آقای شوشتری نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد.

رییس شورای شهر قوچان خاطرنشان کرد: بودجه سال ۹۳ نسبت به سال ۹۲ با ۱۶ درصد افزایش از نوزده میلیارد تومان به بیست ودو میلیارد تومان افزایش یافته و بیشترین هزینه‌های عمرانی نیز در بخش‌های بهبود عبور و مرور شهری و آسفالت خیابان‌ها، امور توسعه شهری و فضای سبز ونیز بهبود محیط شهری و ایجاد تسهیلات شهری برای شهروندان هزینه خواهد شد.

معتمدی افزود: بودجه سال ۹۳ سازمان اتوبوسرانی به مبلغ ۱۵۵میلیارد ریال و سازمان آتش نشانی نیز با ۲۰میلیارد ریال بسته شد.

شهر قوچان با ۱۰۲ هزار نفر جمعیت از مراکز مهم گردشگری و کشاورزی و از شهرهای مهم مرزی کشور و استان خراسان رضوی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز