خبرگزاری کار ایران

قدردانی فرماندار مشهد از حماسه حضور مردم در انتخابات

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۴۷۴۶

فرماندار مشهد پس از پایان رأی‌گیری در این شهرستان، طی پیامی از حضور موثر مردم فهیم ، صبور و با فرهنگ شهرستان مشهد در انتخابات قدردانی کرد.

به گزارش ایلنا از مشهد، محسن داوری در این خصوص اظهارکرد: با استعانت خداوند متعال مردم مشارکت بیش از ۴۰درصدی را در حوزه انتخابیه مشهد و کلات رقم زدند و دشمنان این مرز و بوم را که در پی نقشه‌های شوم برای امنیت این سرزمین بودند ناکام گذاشتند، مشارکتی که در هوای سرد و یخبندان این شهرستان محقق شد مدیون بصیرت مردمی است که برای ادای تکلیف خود حاضر شدند و نقش رسانه‌ها در این بصیرت افزایی انکارناپذیر است.

وی ادامه داد: در روزهای منتهی به انتخابات، همگان و رسانه‌ها با ایجاد شور انتخاباتی و نیز شناساندن نامزدهای انتخابات به مردم، با همه توان پای کار انتخاب اصلح بودند و فتنه‌انگیزی دشمنان برای ناامیدی مردم را با باور و تلاش خود خنثی کردند.

فرماندار مشهد گفت: از همه آحاد مردم‌ شهرستان مشهد ، خانواده معظم شهدا و همه آنان که دلداده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عزیز هستند و به طور ویژه از رسانه‌ها که در پوشش اخبار مربوط به انتخابات و اطلاع رسانی رسانی شفاف  در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری حماسه آفریدند ، کمال تشکر و قدردانی را دارم.

داوری افزود: بر خود واجب می‌دانم که از همراهی همه دلسوزان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران  و مردم شریف شهرستان  مشهد که برای تحقق مشارکت پرفروغ و رقم زدن مجلس قوی، لحظه به لحظه همراه با مردم و مسئولان تلاش‌های شبانه روزی داشتند تشکر کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز