خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

بهره برداری از ۴۱ پروژه و کلنگ زنی ۵ پروژه آب شرب در خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۷۷۴۲

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی گفت: با بهره برداری از ۴۱ پروژه بخش آب شهری و روستایی طی دهه فجر امسال در این استان ۱۵۲ هزارو ۴۱۹ نفر از آب شرب پایدار برخوردار شدند.

حسین امامی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا افزود: از این تعداد ۳۴ پروژه در مجتمع های روستایی و روستاها و هفت پروژه هم در نقاط شهری وارد مدار بهره برداری شد. 

وی همچنین از آغاز عملیات اجرایی  ۵ پروژه در همین مدت خبر داد که ۱۶ هزار و ۵۸ نفر را تحت پوشش قرار خواهد داد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی با بیان اینکه از مجموع پروژه های کلنگ زنی وافتتاح شده در۲۲ شهرستان خراسان رضوی ۴۱ پروژه روستایی و  ۵ پروژه شهری است، این پروژه ها را حفر و تجهیز هفت حلقه چاه، ساخت ۲۵ باب مخزن، احداث ۹ ایستگاه پمپاژ، اجرای ۱۴۰ کیلومتر خط انتقال، اصلاح و توسعه ۵۹ کیلومتر شبکه توزیع و یک مورد تصفیه خانه آب اعلام کرد که با دوهزار و۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار از محل منابع محرومیت زدایی استانی و ملی افتتاح و یا شروع شد.

وی خاطر نشان کرد: در دهه فجر سال قبل ۳۶  پروژه تامین و توزیع آب شرب  شهری و روستایی با اعتبار هزار و۵۷۰میلیارد ریال کلنگ زنی و یا بهره برداری شد.

امامی اظهار داشت:  پروژه های امسال نسبت به سال قبل به لحاظ تعداد ۲۲ درصد و اعتبار ۳۷درصد افزایش نشان می دهد که از عزم دولت و آبفا برای مقابله با تنش آب شرب در این استان پهناور حکایت دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز